دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آرمان، این موقعیت را پس نمی دهد (عکس)

مهاجم استقلال انگیزه زیادی دارد مقابل فولاد خوزستان هم به عنوان یار ثابت به میدان برود.

به گزارش ورزش، حضور نجات بخش آرمان رمضانی مقابل نود ارومیه در ترکیب استقلال و گلی که او در دقایق پایانی به ثمر رساند و مانع از شکست آبی ها در جریان بازی شد، از دید فرهاد مجیدی دور نماند.


عملکرد خوب رمضانی باعث شد تا سرمربی استقلال در مصاف تیمش مقابل شهرخودرو نیز این مهاجم بلندقامت را در ترکیب ثابت قرار بدهد و آرمان هم جواب اعتماد مجیدی را با یک گل دیگر داد.

آرمان، این موقعیت را پس نمی‌دهد (عکس)


در چنین شرایطی مشخص است که رمضانی از نظر بدنی در فرم ایده آلی بسر می‌برد و با وجود اینکه در اوایل فصل بازی زیادی انجام نداده اما شرایط خوبی برای خودش ایجاد کرده است. حالا رمضانی با انگیزه بالا کارش را در تمرینات دنبال می‌کند و امیدوار است که در سومین بازی پیاپی نیز در ترکیب اصلی استقلال باشد.


رمضانی با توجه به گلزنی در دو مسابقه گذشته احتمالا مقابل فولاد خوزستان هم در ترکیب ثابت به میدان برود اما با توجه به شرایط بازی و سیستم استقلال ممکن است مجیدی تصمیم دیگری نیز بگیرد. هرچه هست او هرگز دوست ندارد موقعیتی که در استقلال با سختی زیاد به دست آورده را پس بدهد.

آرمان، این موقعیت را پس نمی‌دهد (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋