دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

طلسمی که شکست؛ گذر کریم از مسی و رونالدو

گزارش مارکا؛ طلسمی که شکست؛ گذر کریم از مسی و رونالدو؛ کریم بنزما در سال 2021 میلادی فوق العاده کار کرد و سرانجام توانست رکوردی بهتر از لئو مسی و کریس رونالدو را ثبت کند.

طلسمی که شکست؛ گذر کریم از مسی و رونالدو

به گزارش ورزش، سال 2021 برای کریم بنزما سال بسیار خوبی به لحاظ فردی بود. او با رئال برنده جام نشد ولی با فرانسه توانست فاتح لیگ ملت های اروپا شود. کریم پس از 5 سال و نیم به تیم ملی فرانسه دعوت شد و در یورو 2020 نیز بهترین گلزن این تیم بود.

طلسمی که شکست؛ گذر کریم از مسی و رونالدو

ستاره رئال سال را با دو گلی که در سن مامس به بیلبادو زد تمام کرد و تعداد گل هایش در لالیگا را به 15 افزایش داد. کریم در سال 2021 برای رئال و تیم ملی فرانسه نیز 38 گل به ثمر رساند. از زمانی که رونالدو تابستان 2018 رئال را ترک کرد، کریم بنزما بار مسئولیت خط حمله رئال را به دوش کشید و بهترین بازی ها را به نمایش گذاشت.

طلسمی که شکست؛ گذر کریم از مسی و رونالدو

او در سه فصل گذشته به ترتیب 30، 27 و 30 گل برای رئال به ثمر رساند و تا به اینجای فصل نیز زننده 20 گل بوده است. بهترین آمار کریم به فصل 12-2011 بر می گردد که 32 گل برای رئال زد. او با زدن 13 گل در نیم فصل دوم، این رکورد را بهبود خواهد بخشید.

طلسمی که شکست؛ گذر کریم از مسی و رونالدو

درخشش کریم در سال 2021 باعث شد او برای اولین بار در یک سال میلادی رکورد گلزنی بهتری نسبت به لیونل مسی و رونالدو به ثبت برساند. مسی برای بارسا، پی اس جی و تیم ملی آرژانتین 34 گل به ثمر رساند و رونالدو برای یوونتوس، منچستر و پرتغال زننده 32 گل بود. 14 گل رونالدو در بازی های ملی به ثمر رسید و 9 گل مسی نیز برای آلبی سلسته بود.

کریم اما بالاتر از خود روبرت لواندوفسکی را با 54 گل و ارلینگ هالند و کیلیان امباپه را با 43 گل دارد و به این ترتیب رتبه سوم برترین گلزن سال 2021 را به خود اختصاص داد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋