شادبانو

شادبانو

متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

پیشنهاد باورنکردنی الهلال به 2 ستاره فوتبال

باشگاه الهلال تور خود را برای جذب سادیو مانه و ادن هازارد پهن کرده است.

ورزش سه: باشگاه الهلال تور خود را برای جذب سادیو مانه و ادن هازارد پهن کرده است.

رسانه فوت مرکاتو نوشت با آنکه الهلال همچنان رویای جذب مسی را در سر دارد اما این تیم می‌خواهد ستاره‌های جدیدی را به تیم خود اضافه کند و نام ۲ بازیکن نیز مطرح شده است. گزارش این وب‌سایت خبری را در ادامه می‌خوانیم:

پس از جذب رونالدو در زمستان توسط باشگاه النصر، دیگر تیم‌های عربستانی به هر طریقی تلاش کرده‌اند تا برخی از بزرگ‌ترین نام‌های دنیای فوتبال را به خدمت بگیرند. الهلال امیدوار است با لیونل مسی موفقیت‌های بیشتری کسب کند و می‌خواهد به انتقال CR۷ به النصر پاسخ دهد.

چند ماه است که رسانه‌های اسپانیایی از پیشنهاد بزرگ برای جذب لئو صحبت می‌کنند. هفته گذشته، AS به دستمزد ۵۰۰ میلیون یورو در هر فصل اشاره کرد. با وجود این پیشنهاد سرسام‌آور، کاپیتان آرژانتین هنوز پاسخی به این موضوع نداده است. بلوگرانا هنوز امیدوار است که مسی را پس از پایان قراردادش در ژوئن آینده به بارسلونا بازگرداند. به غیر از مسی، الهلال شانس خود را با چهره‌های سرشناس دیگری هم امتحان می‌کند.

همانطور که پیش از این در فوت مرکاتو ذکر شد، هوگو لوریس از تاتنهام در لیست الهلالی‌هاست. اما او تنها نیست چرا که طبق اطلاعات ما، سادیو مانه از بایرن مونیخ و ادن هازارد از رئال مادرید مورد توجه تیم سعودی هستند.

در مورد سنگالی باید، گفت که اولین فصل او در بایرن موفقیت‌آمیز نبود. مطبوعات آلمان به خروج این بازیکن در تابستان امسال اشاره کرده‌اند. علاوه بر این، بازیکن سابق لیورپول در برنامه‌های توماس توخل جایی ندارد و باشگاه که از رفتار او در داخل و خارج از زمین ناامید شده است، می‌خواهد او را بفروشد. اما دستمزد ۲۰ میلیون یورویی او در هر فصل مشکل‌ساز خواهد بود.

اما طبق اطلاعات ما، سادیو مانه قصد ندارد تسلیم پیشنهاد الهلال شود، او می‌خواهد در بایرن مونیخ بماند و پیروز شود. سعودی‌ها همچنین باید برای جذب ادن هازارد پیشنهاد متقاعد کننده‌ای را ارائه کنند. این بازیکن بلژیکی که زمستان گذشته توسط رودی گارسیا به النصر نزدیک شد، این بار در تیررس الهلال قرار دارد.

اما همانطور که قبلا توضیح داده شد، بازیکن سابق چلسی می‌خواهد تا پایان قراردادش در مادرید بماند، مگر اینکه شرایط تغییر کند. ضمن اینکه باشگاه عربستانی باید با پیشنهادی که از MLS به دست هازارد رسیده، بجنگد. جذب ستاره‌های بسیار بزرگ چندان آسان نیست.

 

شادبانو
شادبانو متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋