دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لیگ یک . فرصت سوزی شاگردان ویسی برای مدعی شدن

شهرداری همدان 0 خیبر خرم آباد 0؛ لیگ یک / فرصت‌سوزی شاگردان ویسی برای مدعی شدن؛ نبرد تیم‌های شهرداری همدان و خیبر خرم آباد بدون رد و بدل شدن گل با نتیجه تساوی و تقسیم امتیازات به پایان رسید.

لیگ یک . فرصت‌سوزی شاگردان ویسی برای مدعی شدن

به گزارش ورزش، مصاف شاگردان رضا طلایی‌منش و عبدالله ویسی، یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته یازدهم لیگ یک را شکل می‌داد؛ دوئل تیم‌های شهرداری همدان و خیبر خرم آباد که هر دو برای اضافه شدن به کورس رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر به 3 امتیاز مسابقه امروز نیاز مبرمی داشتند.

شاگردان ویسی بعد از برد روحیه‌بخش در جام حذفی مقابل مس شهربابک و صعود به جمع 16 تیم، امروز به دنبال پیروزی خارج از خانه در همدان بودند و در مقابل همدانی‌ها برای بازگشت دوباره به صف مدعیان به مانند روزهای نخست فصل جدید لیگ یک، نیازمند برد در مسابقه خانگی امروز بودند.

اما 90 دقیقه تلاش بازیکنان دو تیم برای رسیدن به گل بی‌ثمر بود و توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا در نهایت تلاش دو تیم، بازی ببا تقسیم امتیازات به پایان برسد.

نتیجه‌ای که سبب شد تا شهرداری همدان به پانزدهمین امتیاز خود در این فصل لیگ یک برسد و در جایگاه نهم جدول باقی بماند؛ خیبر خرم آباد هم با تساوی امروز 17 امتیازی شد و با یک پله صعود در جدول، در رتبه هفتم ایستاد و در فاصله 6 امتیازی صدر جدول قرار گرفت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋