دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دوئل نابرابر رضاییان در لیگ قطر (عکس)

دوئل نابرابر رضاییان در لیگ قطر (عکس)

دایو و آکروباتیک در برابر موشک؛ دوئل نابرابر رضاییان در لیگ قطر (عکس)؛ دروازه بان الاهلی ستاره شماره یک تیمش در پیروزی شب گذشته مقابل یاران رامین رضاییان بود.

به گزارش ورزش، تیم های السیلیه و الاهلی شب گذشته برگزار کننده دوئل قعر جدولی ها در هفته دهم لیگ ستارگان قطر بودند. الاهلی 6 و السیلیه 5 امتیاز در 9 بازی کسب کرده و برای فرار از قعر چشم به هر سه امتیاز این دیدار حساس دوخته بودند.

در شب تقابل حسین کنعانی با رامین رضاییان، ستاره شماره یک بازی، یاسین نعیم، دروازه بان تیم الاهلی بود که با واکنش های دیدنی خود، تیمش را به یک پیروزی ارزشمند رساند؛ او در این دیدار ضربه آکروباتیک رامین رضاییان را با پروازی دیدنی مهار کرد و سپس ضربه پنالتی را که رامین گرفت و هم تیمی اش زد را گرفت.

دوئل نابرابر رضاییان در لیگ قطر (عکس)

رامین رضاییان در این صحنه به خیلی هم مشکوک بود، یک دایو هوشمندانه را اجرا کرد تا داور به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد.

این پایان کار نعیم نبود، گلر الاهلی در دقیقه 96 با یک مشت، شروع کننده حرکت سه ضرب الاهلی برای رسیدن به تک گل بازی بود تا سبزپوشان 9 امتیازی شده و به رده هشتم صعود کنند. یاران رامین رضاییان هم با یازده امتیاز از آخر، دوم هستند.

دوئل نابرابر رضاییان در لیگ قطر (عکس)

در حالی که تصور می شد رامین پشت پنالتی که گرفته بود بایستد اما گزینه سرمربی، دیامونده بود. یاسین ضربه بازیکن السیلیه را مهار کرد و بلافاصله ریباند آن را که توسط رضاییان زده شد را هم از دروازه دور کرد. به نظر می رسد که رامین همین یک ضربه را در دوئل با نعیم کم داشت تا ستاره بازی شود.

رامین در این دیدار می توانست جای نعیم را به عنوان ستاره بازی بگیرد اما دوئل نابرابر باعث شد تا دروازه بان الاهلی ستاره زمین باشد. پنالتی را که رضاییان با زیرکی تمام در دقیقه 50 گرفته بود را در حالی دیامونده از دست داد که خود رامین می توانست گزینه بهتری برای زدن ضربه پنالتی باشد. او یک بار هم در دقیقه 70 با یک قیچی زیبا دروازه حریف را هدف گرفت که نعیم، با انگیزه بالا از مهار پنالتی، یک بار دیگر دروازه تیمش را نجات داد.

دوئل نابرابر رضاییان در لیگ قطر (عکس)

یاسین نعیم مثل یک موشک از زمین برخاست و ضربه آکروباتیک رامین رضاییان را مهار کرد تا آخرین تیر بازیکن ایرانی هم به هدف نرسد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋