دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اصرار ژاوی به تمدید قرارداد بارسا با گاوی

اصرار ژاوی به تمدید قرارداد بارسا با گاوی

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، علاقه خاصی به گاوی پیدا کرده و خواهان ادامه حضور او در این تیم است.

به گزارش ورزش، گاوی تا به حال در این فصل 15 بازی با پیراهن بارسلونا انجام داده و در  جریان پیروزی 2-3 برابر الچه در رقابت‌های این هفته لالیگا موفق شد برای اولین بار با پیراهن این تیم گلزنی کند.

ژاوی تصمیم گرفته که با توجه به شرایط مالی دشوار بارسا به استفاده از ستاره‌های آکادمی روی بیاورد و به همین دلیل تاکید زیادی روی تمدید قرارداد گاوی دارد که در تابستان 2023 به پایان می‌رسد.

این مربی کاتالان به مارکا گفت:« ما باید همین حالا برای تمدید قرارداد او (گاوی) اقدام کنیم. اگر لازم باشد راهی برای تامین منابع مالی پیدا خواهیم کرد. گاوی، آنسو فاتی، پدری و آرائوخو بازیکنان مهمی برای ما هستند. او حالا یکی از آینده‌های این باشگاه است و ما در حال کار روی تمدید قراردادش هستیم.»

 

اصرار ژاوی به تمدید قرارداد بارسا با گاوی

 

نیکو گونزالس 19 ساله نیز یکی دیگر از محصولات آکادمی معروف لاماسیاست که باید به زودی قراردادش با این باشگاه تمدید شود.

بسیاری از رسانه‌ها پیش از این از علاقه بارسا به جذب پی‌یر امریک اوبامیانگ خبر داده بودند. خداحافظی سرخیو آگوئرو از دنیای فوتبال به دلیل مشکلات قلبی باعث شد که بارسا به دنبال جذب جانشینی برای این بازیکن باشد.

شرایط این تیم در خط حمله چندان خوب نیست و علیرغم درخشش بازیکنان آکادمی، نبود بازیکنی باتجربه در موقعیت‌های هجومی باعث شده که این تیم توانایی استفاده از فرصت‌های ایجاد شده را نداشته باشد.

بارسا در حال حاضر با 15 امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید صدرنشین در رده هشتم جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارد و سه شنبه شب باید به مصاف سویای رده دومی برود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋