دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

افشاگری آقای گل پرسپولیس درباره قراردادش با استقلال

علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس درباره قرارداد بستنش با استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

خبرورزشی: علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس که چندسالی را در فوتبال اروپا بازی کرده، مهمان عادل فردوسی پور در ویژه برنامه هفته بیست و نهم لیگ برتر بود. او در بخشی از مصاحبه خود درباره اینکه قهرمانی را از پرسپولیس در هفته بیست و نهم گرفته گفت: آن زمان در راه آهن بازی می کردم و فکر میکنم ۱۶-۱۷ سالم بود. وقتی جلو پرسپولیس و استقلال بازی می کنی تمام تلاشت را می کنی تا بهترین بازی را انجام دهی.

افشاگری آقای گل پرسپولیس، درباره قراردادش با استقلال

او همچنین درباره اینکه آیا در کودکی هوادار استقلال بود گفت: اگر بخواهم واقعیت را بگویم اینکه نمی شود از گذشته فرار کرد. من در زمان آقای قلعه نویی با استقلال قرارداد بستم. در آن زمان امیرحسین صادقی، رحمتی، طالب لو و ... در این تیم بازی می کردند. قراردادم ۱۰ میلیون بود و من با این پول نمی توانستم خانه ای برای خودم بگیرم و حتی به مخارج خورد و خوراکم نمی رسیدیم. پس از مشورت با خانواده قراردادم را با استقلال فسخ کردم و آنها برگه قراردادم را پاره کردند. در حال حاضر از ته قلبم پرسپولیسی هستم و دوست ندارم در تیمی به غیر از پرسپولیس بازی کنم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋