دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حاج صفی از بین ۳ ایرانی بازی می کند

یکی از سه ملی‌پوش ایرانی آ. ا. ک آتن در ترکیب این تیم مقابل اوفی‌کرت حضور دارد.

حاج‌صفی از بین ۳ ایرانی بازی می‌کند

به گزارش ورزش، در چارچوب دیدارهای هفته پانزدهم سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که میلاد محمدی، احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه اسپیروس لوئیس مقابل تیم رده ششمی اوفی‌کرت قرار می‌گیرد.

احسان حاج‌صفی که در این فصل ۱۰ بار در سوپر لیگ یونان به میدان رفته و هفته قبل مجددا به ترکیب آ. ا. ک آتن بازگشته و جزو نفرات اصلی تیمش برابر یونیکوس بود، امشب هم مقابل اوفی‌کرت از ابتدا بازی می‌کند.

کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی آ. ا. ک آتن نیز که در فصل جاری دو گل و یک پاس گل در ۱۲ مسابقه داشته، امشب هم مثل دیگر مسابقات اخیرشان مقابل اوفی‌کرت نیمکت‌نشین است.

میلاد محمدی، دیگر ملی‌پوش ایرانی آ. ا. ک که پس از ۹ هفته حضور متوالی در سوپر لیگ یونان در دیدار اخیرشان بخاطر مصدومیت حضور نداشت، امشب هم در لیست دیدار با اوفی‌کرت دیده نمی‌شود.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در حال حاضر ۳۰ امتیازی و تیم دوم جدول سوپر لیگ یونان است که در صورت برتری مقابل اوفی‌کرت جایگاهش تغییر نمی‌کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋