دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سرلک و شریفی؛ زوجی که تکرار می شود

محمد شریفی هافبک جوان و 21 ساله پرسپولیس بالاخره به ترکیب ثابت پرسپولیس در فصل جاری راه پیدا کرد و در بازی با پیکان در جلوی خط دفاعی این تیم در کنار میلاد سرلک قرار گرفت.

سرلک و شریفی؛ زوجی که تکرار می شود

به گزارش ورزش، بکارگیری از این زوج در جلوی خط دفاعی نتیجه مثبتی برای یحیی گل محمدی و کادرش به همراه داشت چرا که تیم بازی را 3-1 به سود خود به پایان برد. تلفیقی از جوانی و تجربه. میلاد سرلک سعی در گردش بازی و شروع خوب حمله از منطقه یک سوم دفاعی داشت و محمد شریفی هم تلاش می کرد در نبردهای یک به یک توپ را از آن خود کند. او در نهایت هم در دقایق پایانی بازی به دلیل مصدومیت جای خود را به رضا اسدی داد.

هافبک جوان پرسپولیس که از سایپا راهی این تیم شده است اگر چه پیش تر در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس بازی کرد اما در لیگ برتر با توجه به ترافیک بازیکن کمتر فرصت حضور در ترکیب ثابت پرسپولیس را پیدا کرده بود و اگر هم به میدان آمد بیشتر به عنوان بازیکن ذخیره بود اما به نظر می رسد با گذشت زمان شرایط برای او در حال تغییر است و همانطور که که یاسین سلمانی به عنوان بازیکن تیم امید در سپاهان تبدیل به مهره اثر گذار شده او هم می تواند در تیم یحیی گل محمدی تبدیل به مهره قابل اعتمادی در ترکیب سرخپوشان شود. محمد شریفی همانند یاسین سلمانی یکی از مهره های قابل اعتماد مهدی مهدوی کیا بود اما به درخواست یحیی گل محمدی به بهانه بازی های لیگ قهرمانان آسیا در اردوی تیم امید حاضر نشد اما در ادامه می تواند در اردوی تیم امید به یکی از بازیکنان اصلی تبدیل شود. به خصوص که سابقه بازی با تیم ملی نوجوانان در جام جهانی را در کارنامه دارد.

میلاد سرلک و محمد شریفی؛ این زوج به احتمال قوی در بازی های آینده پرسپولیس هم تکرار خواهد شد. این یک موفقیت بزرگ برای محمد شریفی به حساب می آید که در حضور کمال کامیابی نیا و رضا اسدی موفق به حضور در ترکیب ثابت پرسپولیس شده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋