دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اولین تمرین پسامیثاقیان با هدایت سیدعباسی

در زمین پژوهشگاه نفت؛ اولین تمرین پسامیثاقیان با هدایت سیدعباسی؛ جلسه تمرین ریکاوری تیم فوتبال شهر خودرو زیرنظر دستیاران میثاقیان برگزار شد.

اولین تمرین پسامیثاقیان با هدایت سیدعباسی

به گزارش ورزش بعد از شکست روز گذشته شهر خودرو مقابل گل‌گهر سیرجان، پایان کار اکبر میثاقیان در کسوت سرمربی شهر خودرو به نظر می‌رسید و این سرمربی کهنه‌کار در کنفرانس خبری طولانی‌مدت بعد از پایان بازی، خود را مطیع تصمیم مدیران باشگاه دانست.

با این‌حال به نظر می‌رسد مدیران شهر خودرو قصد کنار گذاشتن میثاقیان را ندارند بلکه قرار است او در کسوت مدیرفنی همراه شهر خودرو باشد و سرمربی جدیدی نیز تا امشب معرفی شود.

اما با توجه به سفر بازیکنان و اعضای کادرفنی شهر خودرو بعد از دیدار روز گذشته مقابل گل‌گهر به تهران برای پیگیری تمرینات، عصر امروز جلسه تمرین ریکاوری بعد از دیدار با گل‌گهر در ورزشگاه پژوهشگاه نفت برگزار شد.

در این جلسه تمرینی، خبری از اکبر میثاقیان نبود و داوود سیدعباسی که به تازگی به جمع مربیان شهر خودرو اضافه شده و روز گذشته از روی سکوهای ورزشگاه ثامن الائمه، نظاره‌گر دوئل شهر خودرو و گل‌گهر بود، در جلسه تمرینی امروز بازیکنان را هدایت کرد.

باید دید طی ساعات آینده چه اتفاقات رخ خواهد داد و از فردا تمرینات شهر خودرو برای دیدار هفته دهم مقابل صنعت نفت آبادان، با هدایت کدام سرمربی پیگیری می‌شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋