دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رضاییان هستم، نوازندگی هم بلدم (عکس)

رامین رضاییان پس از اینکه عکسی جالب با پیانو منتشر کرد با انتشار ویدئویی ثابت کرد فقط برای عکس گرفتن پشت پیانو نشسته.

به گزارش ورزش، رامین رضاییان یکی از با دوام ترین بازیکنان ایرانی در لیگ ستارگان قطر بوده که پس از بازی در جام جهانی در تیم‌های مختلف قطری چرخیده و حالا چهارمین فصل حضورش در قطر را با تیم السیلیه سپری می‌کند.

رامین با اینکه دیگر به تیم ملی دعوت نمی‌شود و از تب و تاب لیگ ایران هم دور است اما هر ازچندگاهی سوژه اول شبکه‌های اجتماعی می‌شود و همه دوباره از مدافع راست سابق ایران که در جام جهانی روسیه هم بازی کرده بود، صحبت می‌کنند.

رامین تنها پس از گذشت چند روز از چالش جوانی‌ با زدن ریش‌هایش که سر و صدای زیادی به پا کرده بود، با عکسی پشت پیانو برگشت و توجهات را به خود جلب کرد. رامین در کپشن پستش نوشته: "آهنگ زندگی‌تان را خودتان با تمام وجود و حس بنوازید".

رضاییان هستم، نوازندگی هم بلدم (عکس)

رضاییان هستم، نوازندگی هم بلدم (عکس)

استایل او پشت پیانو و چشم‌های بسته‌اش باعث شد خیلی‌ها از او تقاضای نواختن داشته باشند تا رامین را در جایگاه متفاوتی ببینند. رضاییان هم پس از چند ساعت ویدئویی از خود منتشر کرد که در حال نواختن قطعه "بلا چاو" با کیبورد بود و نشان داد نواختن هم بلد است و آن عکس صرفا تزئینی نبوده. شاید با آموزش بیشتر در آینده قطعه‌های نواخته شده دیگری از رامین ببینیم یا حتی به جای خوشحالی رونالدویی او شاهد شادی به سبک نوازندگی پیانو از او در زمین باشیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋