دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

وقت آن رسیده که لواندوفسکی فاتح توپ طلا شود

وقت آن رسیده که لواندوفسکی فاتح توپ طلا شود

ریو فردیناند:؛ وقت آن رسیده که لواندوفسکی فاتح توپ طلا شود؛ ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، روبرت لواندوفسکی را شایسته کسب توپ طلا می‌داند.

به گزارش ورزش، کمتر از یک ماه دیگر نشریه معتبر فرانس فوتبال جایزه توپ طلا را اهدا خواهد کرد؛ طی روزهای اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی درباره برنده توپ طلای سال 2021 مطرح شده است. در این بین لیست هایی نیز در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که برخی از آنها لیونل مسی و بعضی دیگر روبرت لواندوفسکی را برنده توپ طلا اعلام کرده‌اند که البته هیچ کدام از آن ها نمی‌تواند معیاری درست و قطعی باشد.

در واقع امسال شاهد یکی از نزدیکترین رقابت ها برای جایزه توپ طلا خواهیم بود. روبرت لواندوفسکی و لیونل مسی که قطعاً جزوه شانس‌های اصلی هستند اما به جز آنها ستاره های دیگری مثل جورجینیو، کریم بنزما محمد صلاح و کریستیانو رونالدو نیز هستند که طی یک سال گذشته عملکرد فوق العاده ای را از خود ارائه داده اند.

وقت آن رسیده که لواندوفسکی فاتح توپ طلا شود

با وجود تمام این گمانه‌زنی‌ها ریو فردیناند، اسطوره باشگاه منچستر یونایتد، روبرت لواندوفسکی شایسته کسب توپ طلا می داند. فردیناند در مصاحبه ای پیرامون این موضوع گفت: "او یک بازیکن بسیار خاص و ویژه است. لیونل مسی و کریستیانو رونالدو همیشه معیار بوده اند اما فکر می کنم زمان آن رسیده که روبرت لواندوفسکی جایزه توپ طلا را ببرد. او در یک سال تقویمی در 38 بازی که انجام داده موفق به زدن 50 گل شده است و هیچکس به این آمار نزدیک نیست. او هر گلی که دوست دارد به ثمر می رساند و من این را خیلی دوست دارم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋