دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

صالحی: مشمول رسیدگی در کمیته اخلاق نیستم(عکس)

من اعلام بازنشستگی کرده‌ام؛ صالحی: مشمول رسیدگی در کمیته اخلاق نیستم(عکس)؛ داور بازنشسته و جنجالی فوتبال ایران نسبت به دعوت‌اش به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش، وحید صالحی که دوشنبه شب هفته گذشته صحبت‌های جنجالی راجع به داوری‌های فوتبال ایران در برنامه فوتبال برتر شبکه سه مطرح کرده بود، بخاطر اظهاراتش به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دعوت شد.

این داور که تاکید کرد از شغل خود اعلام بازنشستگی داشته، نامه دعوت‌اش به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و جوابیه‌ای که برای رئیس این کمیته فرستاده را منتشر کرد.

صالحی: مشمول رسیدگی در کمیته اخلاق نیستم(عکس)

وحید صالحی با انتشار نامه‌ای که از دعوت‌اش به کمیته اخلاق خبر می‌دهد، عنوان کرده این نامه ۴ ساعت مانده به زمان شروع جلسه به او اعلام شده، در حالی که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در تاریخ پنجم آبان‌ماه(چهارشنبه هفته قبل) این دعوت‌نامه را به خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران ارسال کرده بود.

طبق نامه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، وحید صالحی باید ساعت ۱۵:۱۵ امروز سه‌شنبه در محل این کمیته حضور پیدا می‌کرد، اما این داور تاکید داشته چهار ساعت مانده به شروع جلسه نامه به دست او رسیده است.

از سوی دیگر وحید صالحی عنوان کرده با توجه به اینکه از داوری فوتبال اعلام بازنشستگی کرده، مشمول دعوت به کمیته اخلاق فدراسیون نیست و همچنین علت دعوت خود را نمی‌دادند؛ هرچند او در نامه‌اش به کمیته اخلاق نوشته آماده همکاری در تشکیل پرونده برای سایر اشخاص است.

صالحی: مشمول رسیدگی در کمیته اخلاق نیستم(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋