دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

صالحی: مقابل استقلال شانس با ما یار نبود

هافبک پیکان می گوید اگر شانس با آن ها یار بود استقلال را شکست می دادند.

صالحی: مقابل استقلال شانس با ما یار نبود

به گزارش ورزش، ابراهیم صالحی بعد از شکست پیکان مقابل استقلال در جام حذفی در وقت های اضافه در جمع خبرنگاران گفت: همه مشاهده کردند که استقلال یک موقعیت داشت ولی ما ۷,۸ موقعیت گل داشتیم و دو توپ هم به تیر زدیم. امروز شانس با ما یار نبود و انشالله خدا جای دیگر به ما کمک کند.


او در مورد ناراحت مربیان پیکان از قضاوت داور ادامه داد: من چون در جریان بازی بودم نمی‌توانم نظر بدهم شاید آنها فیلم را دیدند. فکر می کنم بیرون از خط دروازه توپ به دست علیرضا خورد ولی شاید داور ندیده و کارشناسان باید در این باره نظر بدهند.


این بازیکن در پاسخ به این سوال که آیا به تعویق افتادن بازی در نتیجه تأثیرگذار بود یا خیر گفت: نه خدا را شکر بدنهایمان آماده بود. یک بازی دوستانه با پرسپولیس انجام دادیم و تیم‌مان هم سرحال بود ولی همانطور که گفتم شانس با ما یار نبود.


صالحی در مورد جدایی چند بازیکن تاثیرگذار از پیکان در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: این مسئله به سرمربی تیم و باشگاه مربوطه است‌. ما بازیکنان جوان و خوبی داریم و کلا مجموعه پیکان بازیکنان خوبی دارد و دارای یک آکادمی خوب است.انشاالله جوان ها به ما کمک می کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋