دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اخراج کار شاگردان مهدوی کیا را سخت کرد

آریا برزگر مهاجم سابق پرسپولیس در دقیقه 86 دیدار تیم امید ایران و تاجیکستان با کارت قرمز مستقیم داور جریمه شد.

به گزارش ورزش، دیدار دو تیم امید ایران و تاجیکستان در پایان نیمه اول با برتری 3 بر 2 شاگردان مهدوی کیا همراه شد و این نتیجه که تا پایان بازی پابرجا باقی ماند، سبب شد تا قرمزپوشان تاجیکستانی که مقابل هوادارانشان بازی می کردند، در نیمه دوم فشار زیادی را روی دروازه امیدهای ایران ایجاد کنند.


این فشار اما در شرایطی که داور 5 دقیقه وقت تلف شده برای نیمه دوم مسابقه در نظر گرفته بود، از دقیقه 86 با اخراج آریا برزگر از زمین مسابقه بیشتر هم شد و تاجیک ها که به هیچ وجه نمی خواستند در این مسابقه بازنده باشند، تمام تلاششان را برای به ثمر رساندن گل پیروزی به کار گرفتند، اما سرانجام در حیاتی ترین بازی گروه این تیم امید ایران بود که سه امتیاز را از آن خود کرد و با 9 امتیاز به مسابقات قهرمانی زیر 23 سال ملت های آسیا راه پیدا کرد.

اخراج کار شاگردان مهدوی‌کیا را سخت کرد
این صحنه‌ای است که بلندشدن پای برزگر مهاجم فجرشهیدسپاسی شیراز سبب برخورد استوک او با سر مدافع تاجیکستان و خونریزی او شد تا داور تصمیم به اخراج مهاجم تیم امید ایران بگیرد.


آریا برزگر در نیمه دوم وارد زمین شده بود، اما روی یک برخورد با مدافع تاجیکستان که در تیم استقلال تاجیکستان هم مقابل پرسپولیس بازی کرده بود، با تشخیص داور کارت قرمز گرفت و از زمین مسابقه بیرون رفت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋