دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

موسوی باز هم در تمرین استقلال حاضر شد

مدافع آبی پوشان که توسط فرهاد مجیدی از تیم کنار گذاشته شده، در تمرین امروز استقلال حضور پیدا کرد.

به گزارش ورزش، تمرین امروز استقلال در زمین تمرین آرارات برگزار شد و آبی پوشان زیر نظر اعضای کادرفنی تمرینات ریکاوری خود را برگزار کردند تا آنها برای دیدار هفته چهارم برابر فجرسپاسی شیراز آماده شوند.

نکته جالب توجه تمرین امروز استقلال، حضور سیداحمد موسوی مدافع این تیم است که از سوی فرهاد مجیدی کنار گذاشته شده و جایی در لیست این تیم ندارد. با اینکه کادرفنی آبی پوشان از چند وقت پیش به این بازیکن اعلام کرده که نیازی به او ندارد، اما موسوی هنوز قراردادش را با این تیم فسخ نکرده است.

موسوی باز هم در تمرین استقلال حاضر شد

موسوی طی روزهای گذشته نیز در تمرین استقلال حضور پیدا می کرد اما فرهاد مجیدی به او اجازه حضور در تمرینات گروهی را نمی داد و این بازیکن تنها به دور زمین می دوید. او امروز با لباس شخصی در تمرینات حضور پیدا کرد و نظاره گر کار هم تیمی هایش بود.

استقلال برای ثبت نام رودی ژستد در میان بازیکنان خود، باید قرارداد موسوی را فسخ کند اما دو طرف تاکنون در این زمینه به توافق نرسیده اند. باید دید بالاخره سرنوشت این بازیکن چه خواهد شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋