دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

میثاقیان و آرزویی که سرانجام برآورده شد (عکس)

شروع تلخ سرمربی کهنه‌کار در ورزشگاه مدرن؛ میثاقیان و آرزویی که سرانجام برآورده شد (عکس)؛ سرمربی باتجربه و قدیمی فوتبال ایران در بازگشت به لیگ برتر نتوانست طعم شیرین پیروزی را بچشد و با شکست تلخ خانگی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش ورزش، انگار تاریخ از همان‌جایی که برای میثاقیان در لیگ برتر متوقف شده بود، قرار بود آغاز شود؛ او آخرین‌بار در لیگ برتر مقابل سپاهان سرمربیگری کرده بود و در حالی‌که انتظار می‌کشید در نخستین بازی تیم سیاه جامگان در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع)، هدایت تیم مشهدی را در مقابل نفت آبادان با هدایت فراز کمالوند برعهده داشته باشد، از سوی مدیران اخراج شد تا حسرت حضور و مربیگری در ورزشگاه مدرن بر دل سرمربی کهنه‌کار فوتبال ایران بماند.

اما حالا با گذشت بیش از 3 سال از آن روزگار، میثاقیان با قبول سرمربیگری شهر خودرو بار دیگر به فوتبال ایران بازگشت و مقابل نفت مسجدسلیمان که اتفاقاً هدایت آن برعهده فراز کمالوند بود، بازیکنان تیم مشهدی را هدایت می‌کرد، آن‌هم در شرایطی که بازی شهر خودرو در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) انجام می‌شد.

هر چند میثاقیان شب گذشته توانست نخستین تجربه خود در ورزشگاه زیبای مشهد را به دست بیاورد، اما اولین تجربه او در این ورزشگاه شیرین نبود و تیمش با ارائه یک نمایش ضعیف و دفاعی نتوانست مقابل نفت مسجدسلیمان راه به جایی ببرد و نتیجه را به سود خود تغییر بدهد و حتی در کسب تک امتیاز خانگی هم ناکام بود و بازی را به حریف واگذار کرد.

اکبر میثاقیان هم در طول جریان مسابقه و هم در پایان بازی، اعتراضات تندی را علیه سوت‌های امیرسامان سلطانی داور جوان مسابقه داشت و لبِ خط بارها با همان ژست همیشگی خود و البته لباس مشکی، فریادهایی را علیه داور مسابقه سر داد که البته با کارت زرد داور همراه بود.

میثاقیان و آرزویی که سرانجام برآورده شد (عکس)

میثاقیان و آرزویی که سرانجام برآورده شد (عکس)

عکاس: محسن بخشنده

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋