دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کریم ال پیچیچی بنزما؛ حفظ آقای گلی پس از ال کلاسیکو

کریم ال‌پیچیچی بنزما؛ حفظ آقای گلی پس از ال‌کلاسیکو

حاشیه امنیت برای ستاره فرانسوی؛ کریم ال‌پیچیچی بنزما؛ حفظ آقای گلی پس از ال‌کلاسیکو؛ کریم بنزما در حال حاضر ال پیچیچی لالیگاست و همراه با لوئیس سوارز، مدعی کسب آقای گلی این فصل فوتبال اسپانیا.

به گزارش ورزش، هفته دهم لالیگا روز گذشته به اتمام رسید و در حساس ترین بازی، رئال مادرید موفق به شکست 1-2 بارسلونا در نوکمپ شد. در این بازی دو مدافع برای رئال گلزنی کردند. داوید آلابا و لوکاس واسکز گلزنان رئال در ال کلاسیکو بودند، در حالی که کریم بنزما، رودریگو و وینسیوس نتوانستند به گل برسند.

کریم ال‌پیچیچی بنزما؛ حفظ آقای گلی پس از ال‌کلاسیکو

بنزما ستاره فرانسوی رئال که این روزها بحث شانس او برای کسب توپ طلا نیز سوژه رسانه هاست، تلاش زیادی برای گلزنی داشت و یک ضربه او از درون محوطه جریمه  نیز می توانست به گل تبدیل شود ولی واکنش تراشگن مانع شد.

کریم ال‌پیچیچی بنزما؛ حفظ آقای گلی پس از ال‌کلاسیکو

کریم با وجود اینکه گلی به ثمر نرساند اما همچنان با 9 گل زده، ال پیچیچی لالیگاست.

لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای اتلتیکو هم دیشب با زدن دو گل کمک کرد تیمش بازی باخته برابر سوسیداد را با تساوی 2-2 عوض کند. با این دبل، سوارز شش گله شد و پشت سر کریم بنزما ایستاد. میکل اویارزابال مهاجم ملی پوش سوسیداد هم 6 گله است و در جمع 5 گله ها به رائول دی توماس از اسپانیول و وینیسیوس از رئال می رسیم.

عملکرد کریم بنزما در فصل جاری لالیگا

کریم پس از 10 هفته، 9 گل به ثمر رسانده که 8 تای آنها با پای راست و یک گل نیز با ضربه سر بوده است. یکی از این گل ها نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است.

کریم ال‌پیچیچی بنزما؛ حفظ آقای گلی پس از ال‌کلاسیکو

بین دقایق 0 تا 15 او یک گل زده، بین 16 تا 30 یک گل، بین 31 تا 45 گلی نزده، بین 46 تا 60 و 61 تا 75 زننده 2 گل بود و بین 76 تا 90 نیز 3 گل به ثمر رسانده است. در واقع از 9 گل کریم، تنها دو گل در نیمه اول بوده و 7 گل در نیمه دوم به ثمر رسیده است. در یک ربع پایانی نیز کریم زهردارتر نشان داده است.

همگی این گل ها نیز از درون محوطه جریمه به ثمر رسیده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋