دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

الکلاسیکوی فوتسال تحت تاثیر اومیکرون

حساس ترین دیدار لیگ برتر فوتسال به دلیل ابتلای تعداد زیادی از اعضای تیم مس به کرونا در آستانه تعویق قرار گرفته است.

الکلاسیکوی فوتسال تحت تاثیر اومیکرون

به گزارش ورزش، لیگ برتر فوتسال ایران روز پنج شنبه وارد هفته بیست و دوم خود می شود. تیم های گیتی پسند و مس سونگون که به ترتیب با 52 و 48 امتیاز تیم های اول و دوم جدول رده بندی تا این جای کار هستند در این روز حساس ترین بازی هفته را برگزار خواهند کرد.

در آستانه برگزاری این مسابقه که پیروزی در آن می تواند مس را به یک امتیازی صدر رسانده و صدرنشینی گیتی پسند را مستحکم تر کند، مسئولان تیم نارنجی پوش خواستار تعویق مسابقه شده اند.

ابتلای تعدادی از اعضای تیم مس سونگون به اومیکرون که این روزها آمار ابتلا به آن در کشور نیز به شدت در حال افزایش است، دلیل این درخواست تیم میهمان بوده و سازمان لیگ فوتسال باید آن را تایید کند.

این در حالی است که طبق شنیده ها اصفهانی ها خواستار برگزاری بازی در زمان تعیین شده هستند. ارائه مدارک کرونایی ها و تایید تعداد رسمی آن از سوی ایفمارک، لازمه لغو و به تعویق انداخته شدن بازی است و باید دید که طی 48 ساعت آینده چه تصمیمی در مورد الکلاسیکوی فوتسال ایران گرفته خواهد شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋