دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

باز هم تغییرات در راس مدیریت ذوب آهن

باز هم تغییرات در راس مدیریت ذوب‌آهن

آنطور که شنیده می‌شود مجتبی فریدونی مدیرعامل سبزپوشان به پایان کار خود در این باشگاه رسیده است.

به گزارش ورزش، مجتبی فریدونی از نیمه های فصل گذشته بود که پس از چند هفته بلاتکلیفی در باشگاه ذوب آهن به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه معرفی شد و فصل بیستم لیگ برتر با او خاتمه پیدا کرد و خیلی زود هم در دوران مدیریت او مهدی تارتار به عنوان سرمربی جدید سبزپوشان انتخاب شد تا ذوب آهن خیلی زود کار خود برای حضور قدرتمند در لیگ بیست و یکم و جلوگیری از اتفاقات لیگ بیستم و نوزدهم دنبال کند.


اما حالا خبر می‌رسد که فریدونی به دلیل بودجه باشگاه و تزریق نشدن منابع مالی به تیم فوتبال بزرگسالان و همینطور دخالت‌هایی که از بیرون در تصمیمات او انجام می‌شده، تصمیم به کناره گیری گرفته است.


در همین راستا قرار است به زودی یکی از اعضای جوان هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه تا انتخاب مدیرعامل جدید معرفی شود.


در حال حاضر مجتبی فریدونی، فرشاد دادفر، بهزاد کرمی، مرتضی یزدخواستی و محمود شعاعی پنج عضو هیئت مدیره باشگاه هستند که با جدایی فریدونی باید در انتظار معرفی یک عضو جدید و شاید انجام تغییرات بیشتر نیز باشیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋