دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بارسلونا و قطع همکاری احتمالی با اسپانسر ژاپنی

بارسلونا و قطع همکاری احتمالی با اسپانسر ژاپنی

ادعای موندودپورتیوو؛ بارسلونا و قطع همکاری احتمالی با اسپانسر ژاپنی؛ بارسلونا به احتمال فراوان با اسپانسر اولخود یعنی کمپانی راکوتن قطع همکاری خواهد کرد.

به گزارش ورزش، جوزپ ماریا بارتومئو رئیس سابق بارسلونا سال 2017 با کمپانی ژاپنی راکوتن قراردادی تا سال 2022 امضا کرد و بر این اساس سالانه 55 میلیون یورو به بارسلونا پرداخت می شد. از قرارداد یک سال دیگر باقیمانده ولی راکوتن برای تمدید حاضر نیست بیش از 30 میلیون یورو پرداخت کند.

بارسلونا و قطع همکاری احتمالی با اسپانسر ژاپنی

خوان لاپورتا رئیس جدید بارسلونا مذاکراتی برای تمدید 5 ساله با راکوتن داشت ولی پس از پاسخ نهایی ژاپنی ها، اکنون قصد پایان دادن به این همکاری را دارد. برای بارسلونا پذیرفتنی نیست که قرارداد با رقمی کمتر تمدید شود به خصوص که باشگاه کاتالان شدیدا به منابع مالی ارزشمند نیازمند است.

راکوتن با مدیریت هیروشی میکیتانی پس از لو رفتن ویدیوی عثمان دمبله و آنتوان گریزمان که در اردوی سال 2019 بارسا در ژاپن چند تکنیسین ژاپنی را در هتل به باد تمسخر گرفته بودند، به بارسلونا هشدار داده و توضیح خواسته بود. همان مقطع گفته می شد که راکوتن دیگر تمایلی برای ادامه همکاری با بارسلونا ندارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋