دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فن خال: شرایط هلند هربار بهتر می شود

لویی فن خال، سرمربی تیم ملی هلند، پس از پیروزی 1-6 تیمش برابر ترکیه از عملکرد بازیکنان ابراز رضایت کرده و مدعی شد که شرایط هلند هر بار بهتر می‌شود.

فن خال: شرایط هلند هربار بهتر می‌شود

به گزارش ورزش، تیم ملی هلند موفق شد شب گذشته در آمستردام و در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی با نتیجه 1-6 برابر ترکیه به پیروزی برسد. فن خال پس از بازی در گفتگو با ان او اس اظهار داشت:« من فکر می‌کنم هلند هر بار بهتر می‌شود. ما حالا روی غلتک افتادیم. همه می‌دانند باید چه کار کنند. من همچنین تعویض‌های زیادی انجام دادم، بنابراین بازیکنان روی نیمکت هم خودشان را نشان دادند. این تیم بسیار خوب است، آنها هر کار برای یکدیگر انجام می‌دهند.»

فن خال تایید کرد که این هفته برای او سخت و خسته کننده بوده چرا که پس از پنج سال دوری بار دیگر به عرصه مربیگری بازگشته است:« این تیم فوق العاده است. من از روز اول این احساس را داشتم که آنها برای پذیرفتن من مشتاق هستند. با همه قوانینی که دارم. این هفته بسیار خسته کننده بود چون من مکالمات زیادی انجام دادم. من با هر بازیکن گاهی سه یا چهار بار صحبت کردم. اما کار با افراد جوان باعث می‌شود که شما سرزنده بمانید. »

 

فن خال: شرایط هلند هربار بهتر می‌شود

 

با این حال به نظر می‌رسد که این مربی هنوز ایراداتی را نیز به تیم خود وارد می‌داند. او در این باره اضافه کرد:« من از دقایق پایانی لذت نبردم. و هنوز فکر می‌کنم که در زمینه تصاحب توپ بسیار غیرمحتاطانه عمل کردیم.»

هلند با کسب پیروزی شب گذشته برابر ترکیه با 13 امتیاز از شش بازی و تفاضل گل بهتر نسبت به نروژ در صدر جدول گروه جی قرار گرفت. آنها ماه آینده باید در چارچوب همین مسابقات به مصاف لتونی و جبل الطارق بروند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋