دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شکایت عجیب فنرباغچه از سایت ترنسفرمارکت

شکایت عجیب فنرباغچه از سایت ترنسفرمارکت

تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه از وب سایت مشهور ترنسفرمارکت شکایت می کند.

به گزارش ورزش، ترنسفرمارکت وب سایت آلمانی بوده که یکی از محبوب ترین منابع در بین هواداران فوتبال به شمار می آید و همیشه اطلاعات جامعی در مورد باشگاه ها، شرایط بازیکنان و انتقال آنها در سراسر جهان ارائه می دهد. یکی از بزرگترین خصوصیات این رسانه تخمین زدن ارزش بازیکنان بر اساس عملکرد در زمین، سن و سال عوامل دیگر بوده که بسیار مورد توجه کاربران قرار می گیرد.

 

اما به نظر می رسد این روند به مذاق باشگاه فنرباغچه خوش نیامده است. مدیران این باشگاه ترکیه ای احساس می کنند سایت ترنسفر مارکت به قصد ارزش بازیکنان این تیم را پایین تر از رقم واقعی جلوه می دهد و به همین دلیل آنها قصد دارند از مالکان سایت ترنسفر مارکت شکایت کنند.

 

شکایت عجیب فنرباغچه از سایت ترنسفرمارکت

 

در حال حاضر، گران ترین بازیکن فنرباغچه از نظر این سایت دیوگو روسی، وینگر قرضی این تیم از باشگاه اف سی لس آنجلس است که 18 میلیون یورو ارزش گذاری شده است. در رده دوم نیز آلتای باییندیر، دروازه بان فنرباغچه با 14 میلیون یورو قرار دارد. ارزش مسوت اوزیل، ستاره سابق آرسنال اکنون چهار 4 میلیون یورو کاهش یافته و این تغییر خشم مدیران فنرباغچه را بیشتر از قبل برانگیخته است.

 

طرفداران این تیم ادعا می کنند که مدیران بخش ترکیه ای این سایت هوادار طرفداران ترابزون اسپور بوده و علاقه خود را نسبت به این باشگاه پنهان نمی کنند. البته این سبک عصبانیت ها تنها مختص به باشگاه فنرباغچه نیست و در گذشته کریستیانو رونالدو یک بار به قدری از قیمت خود سایت در مورد خودش عصبانی شده که آنها را در اینستاگرام مسدود کرد.

 

در آن مقطع رونالدو 21 بار در 21 بازی سری آ موفق به گلزنی شده بود که برچسب 67.5 میلیون پوندی روی این بازیکن زده شده و او مشمول افت 88 میلیون پوندی از زمان انتقال به یوونتوس شده بود.

 

شکایت عجیب فنرباغچه از سایت ترنسفرمارکت

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋