سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

انتقال بزرگ به ترکیه نهایی شد

هافبک آلمانی پیشین تیم‌های فوتبال رئال مادرید و آرسنال به طور رسمی به فنرباغچه پیوست.

انتقال بزرگ به ترکیه نهایی شد

باشگاه فنرباغچه ترکیه عصر امروز (یکشنبه) با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد بر سر انتقال مسعوت اوزیل به جمع زرد و لاجوردی پوشان استانبول به توافق رسیده و این بازیکن با قراردادی قطعی به این تیم ترکیه‌ای خواهد پیوست.

اوزیل 32 ساله اخیر گفته بود: دو کشور هستند که پیش از بازنشستگی‌ام می‌خواهم در آنجا فوتبال بازی کنم؛ یکی ترکیه و دیگری آمریکا. اگر به ترکیه بروم، تنها به فنرباغچه خواهم رفت. در آلمان به عنوان هوادار فنرباغچه بزرگ شدم. هر فرد دورگه آلمانی - ترکیه‌ای که در آلمان زندگی می‌کند از تیمی در ترکیه حمایت می‌کند و من طرفدار فنرباغچه بودم. فنرباغچه همانند رئال مادرید و بزرگترین باشگاه ترکیه است.

او که قراردادش با آرسنال تا پایان فصل جاری اعتبار داشت، با جدایی زودهنگام از این تیم حالا فوتبالش را در ترکیه، زادگاه آبا و اجدادی‌اش دنبال خواهد کرد. این هافبک آلمانی در سال 2013 بود که از رئال مادرید به این تیم انگلیسی پیوست و در 254 بازی برای توپچی‌های لندن به میدان رفت و 44 گل نیز به ثمر رساند.

هافبک پیشین آلمان که سابقه بازی در تیم‌های شالکه، وردربرمن و رئال مادرید را در کارنامه‌اش دارد،  گفته می‌شود قراردادی سه و نیم ساله با فنرباغچه امضا و خود را تا سال 2024 به زرد و لاجوردی پوشان استانبول متعهد خواهد کرد.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋