دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

4 دلیل پی اس جی برای نادیده گرفتن رئال مادرید

امباپه چطور ماندنی شد؟؛ 4 دلیل پی اس جی برای نادیده گرفتن رئال مادرید؛ پاری سن ژرمن حاضر نشد پیشنهادات رئال برای کیلیان امباپه را پاسخ بدهد و برای این مهم 4 دلیل داشت.

4 دلیل پی اس جی برای نادیده گرفتن رئال مادرید

به گزارش ورزش، همانطور که پیش بینی می شد، سران پی اس جی حاضر نشدند به پیشنهادات رئال برای کیلیان امباپه پاسخ بدهند و در نهایت ستاره جوان فرانسوی یک فصل دیگر نیز ماندنی شد.

رئال ابتدا پیشنهادی 160 میلیون یورویی را ارائه داد. سپس این پیشنهاد به 170 + 10 میلیون یورو تغییر کرد و دیشب نیز پیشنهاد 200 میلیون یورویی را ارائه داد در حالی که هیچکدام نتوانستند نظر مسئولان باشگاه پاریسی را تغییر دهند. امباپه تنها یک سال دیگر قرارداد دارد و مشخص نیست که در نهایت تمدید خواهد کرد یا فصل بعد رایگان به رئال می پیوندد.

4 دلیل پی اس جی برای نادیده گرفتن رئال مادرید

برای مقاومت پی اس جی در مقابل پیشنهاد 200 میلیون یورویی رئال مادرید می توان 4 دلیل را مطرح کرد:

1- پی اس جی هرگز بازیکنان مهم و ترکیب ثابت خود را واگذار نمی کند. پیش از این بارسا نیز سعی کرده بود تیاگو سیلوا، مارکینیوش، مارکو وراتی، آدرین رابیو و نیمار را از پی اس جی جذب کند و با وراتی، رابیو و نیمار به توافق شخصی نیز دست یافته بود ولی در نهایت موفقیتی کسب نکرد. رئال نیز با کیلیان امباپه توافق کرده بود ولی نتوانست پی اس جی را متقاعد به مذاکره کند.

4 دلیل پی اس جی برای نادیده گرفتن رئال مادرید

2-پی اس جی امسال قهرمانی چمپیونزلیگ را می خواهد. در دو فصل گذشته یک بار پی اس جی تا فینال پیش رفت و یک بار نیز به نیمه نهایی رسید. هدف سران باشگاه فتح این جام در فصل جاری است و به همین دلیل لیونل مسی را جذب کردند تا ترسناک ترین مثلث هجومی اروپا را با نیمار، مسی و امباپه شکل دهند. جدایی امباپه هرگز در دستور کار قرار نداشت چرا پی اس جی در رویای قهرمانی اروپا با این مثلث مخوف است.

3- پی اس جی هیچ نیازی به پول ندارد. باشگاهی که مالکیتش بر عهده دولت قطر است، نیازی به 200 میلیون یوروی رئال نداشت. باشگاهی که 500 میلیون یورو به بازیکنانش دستمزد می دهد، حاضر شده به راحتی ریسک از دست دادن امباپه در تابستان بعد به عنوان بازیکن آزاد را به جان بخرد.

4 دلیل پی اس جی برای نادیده گرفتن رئال مادرید

4- حفظ غرور برای قطری ها مهمتر از هر چیزی است. در قطر بر این اعتقادند که هر چیزی را می توان با پول خرید، به غیر از غرور و حیثیت. مثلث مسی، نیمار و امباپه، بهترین تبلیغ برای قطری ها در آستانه جام جهانی 2022 است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋