دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تاریخ معارفه کیلیان امباپه در رئال مادرید اعلام شد

رئال مادرید انتظار دارد مراسم معارفه امباپه بتواند حتی رکورد معارفه CR۷ در سال ۲۰۰۹ را هم بشکند.

خبرآنلاین: رئال مادرید انتظار دارد مراسم معارفه امباپه بتواند حتی رکورد معارفه CR۷ در سال ۲۰۰۹ را هم بشکند.

اعلام تاریخ معارفه کیلیان امباپه در رئال مادرید

 رئال مادرید پس از کسب پانزدهمین قهرمانی خود در اروپا، انتقال کیلیان امباپه را رسماً اعلام کرد.

به گزارش رلوو، کیلیان امباپه، ستاره 25 ساله فرانسوی با امضای قراردادی پنج ساله به صورت رایگان پس از انقضای قراردادش با پاری سن ژرمن در 30 ژوئن به رئال مادرید می‌پیوندد. با این حال، به دلیل ادامه داشتن قرارداد او با پی‌اس‌جی و حضور در اردوی تیم ملی فرانسه، مراسم معارفه رسمی او تاکنون انجام نشده است.

تاریخ معارفه امباپه مشخص شد

خبرنگار رلوو گزارش می‌دهد که باشگاه رئال مادرید تاریخ رسمی معرفی کیلیان امباپه به عنوان بازیکن جدید خود را تعیین کرده است. طبق برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم معارفه امباپه ماه آینده، در تاریخ 16 جولای (26 تیرماه)، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. باشگاه رئال مادرید و مدیر برنامه‌های امباپه به توافق رسیده‌اند که این بازیکن فرانسوی پس از اتمام مسابقات قهرمانی جام ملت‌های اروپا، در تاریخ 26 تیرماه در برنابئو معرفی شود.

انتقال امباپه به رئال مادرید، پس از چندین سال کشمکش بین این باشگاه، پاری سن ژرمن و خود بازیکن، به عنوان یکی از جذاب‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال شناخته می‌شود. بنابراین، انتظار می‌رود مراسم معارفه او که در روز سه‌شنبه 16 جولای برگزار می‌شود، از نظر تعداد تماشاچی از مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در این باشگاه پیشی بگیرد.

در مراسم معارفه رونالدو در سال 2009 با حضور 85000 نفر در برنابئو انجام شد و هواداران مادرید رکورد حضور تماشاچی در مراسم معارفه بازیکن را که پیش از آن با 80000 تماشاگر در معارفه مارادونا در سال 1984 با پیراهن ناپولی در ورزشگاه سن پائولو ثبت شده بود، شکستند. هواداران لوس بلانکوس و مدیران این باشگاه از هم اکنون برای دیدن عناوین قهرمانی امباپه با پیراهن رئال مادرید روز شماری می‌کنند و رختکن نیز با خوشحالی از او استقبال خواهد کرد.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋