دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بیابانی: از همه حریفانم انتقام گرفتم

تیر طلایی را خدا به هدف زد؛ بیابانی: از همه حریفانم انتقام گرفتم؛ رمضان بیابانی با بیان اینکه در فینال حریف چینی خیلی بهتر بود، گفت که در این رقابت‌ها از حریفانش انتقام گرفته است

بیابانی: از همه حریفانم انتقام گرفتم

به گزارش ورزش، رمضان بیابانی که توانسته بود در دیدار نیمه‌نهایی « چن لیانگ» از چین را از پیش رو بردارد در مسابقه نهایی به مصاف رکورددار پارالمپیک در رشته کامپوند انفرادی مردان رفت و در پایان به مدال نقره بسنده کرد. او در مورد کسب این مدال گفت: رقابت فینال دشوار بود. انصافا حریف چینی بهتر از من عمل کرد و من نیز شاید چون از نظر فکری بدلیل رسیدن به فینال به ارامش رسیده بودم نتوانستم مثل رقابتهای قبل فینال ظاهر شوم. 

وی ادامه داد: باید تلاشم را بیشتر کنم تا در آینده مدال های خوشرنگ تری بگیریم. تمام حریفان در این رقابت‌ها را میشناختم و توانستم از خیلی از کسانی که پیش از این ایرانی ها را شکست دهند انتقام بگیرم. 

بیابانی در پاسخ به اینکه چرا نتوانست مثل رقابت نیمه نهایی عقب ماندن را جبران کند تاکید کرد: شاید دلیل این اتفاق فشار فینال بود. 

وی با تقدیم مدالش به توانخواه های کشور، رهبری و مردم ایران از همه مسوولان فدراسیون تیروکمان، جانبازان و کمیته پارالمپیک تشکر کرد. 

بیابانی درباره تیر طلایی که باعث شد به نیمه نهایی صعود کند نیز گفت: این تیر را خدا به هدف زده است. چرا که او در شرایط نامطمئنی شلیک کرده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋