دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آنچلوتی: مهم 3 امتیاز بود، در مورد امباپه حرفی ندارم

آنچلوتی: مهم 3 امتیاز بود، در مورد امباپه حرفی ندارم

تماشایی بازی نکردیم ولی...؛ آنچلوتی: مهم 3 امتیاز بود، در مورد امباپه حرفی ندارم؛ کارلو آنچلوتی می گوید تیمش برابر بتیس زیبا بازی نکرد ولی مهمتر از هر چیزی کسب پیروزی بود.

به گزارش ورزش، رئال مادرید امشب در دیداری حساس توانست با یک گل بر رئال بتیس پیروز شده و با 7 امتیاز موقتا صدرنشین شود.

تگ گل رئال را دنی کارواخال به ثمر رساند. این گل در شرایطی به ثمر رسید که بتیس در موقعیت 2 به یک شانس عالی گلزنی داشت ولی اشتباه خوانمی در پاس دادن باعث شد توپ به میگل گوتیرز برسد و روی یک ضد حمله سریع و ارسال کریم بنزما، رئال توسط دنی کارواخال به گلی سه امتیازی برسد.

این سومین بازی متوالی دور از خانه رئال بود.

آنچلوتی: مهم 3 امتیاز بود، در مورد امباپه حرفی ندارم

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« نیمه اول شروع بدی نداشتیم ولی معتقدم نیمه دوم را خیلی بهتر و جدی تر آغاز کردیم. بیشتر فشار آوردیم و لحظه به لحظه بهتر شدیم. هرچند نمایشی تماشایی نداشتیم ولی پیروز شدیم که مهمتر از هر چیزی نیز بود. معتقدم هنوز باید بیشتر کار کنیم و ضعف هایی داریم که باید برطرف شوند.»

کارلتو ادمه داد:« داوید آلابا این توانایی را دارد تا خط دفاع را بالا نگاه دارد و کمک می کند حریف را نزدیک به میانه زمین پرس کنیم. دوست دارم از او در پست مدافع میانی استفاده کنم. وینیسیوس هم می تواند مثل امشب فیکس باشد و واضح است که علی رغم عدم گلزنی، نمایش بسیار خوبی داشت. از گرت بیل هم راضی هستم و هرچند در تمام کنندگی خیلی شانس نداشت ولی تلاش خودش را کرد و از عملکرد او هم رضایت دارم.»

آنچلوتی: مهم 3 امتیاز بود، در مورد امباپه حرفی ندارم

گلزنی کارواخال:« دنی بازیکنی باتجربه است و یک شخصیت قوی دارد. او هم از جمله مدافعان بدبین است که در تمام طول بازی با تمرکز بالا بازی می کند.»

انتقال کیلیان امباپه:« حرفی در این مورد ندارم، چون این قضیه به باشگاه مربوط است.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋