دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آلبا مثل پیکه؛ فداکاری یک کاپیتان دیگر برای بارسا

آلبا مثل پیکه؛ فداکاری یک کاپیتان دیگر برای بارسا

ادامه مذاکره با سرجی و بوسکتس؛ آلبا مثل پیکه؛ فداکاری یک کاپیتان دیگر برای بارسا؛ جوردی آلبا نیز رقم دستمزدش را مثل جرارد پیکه کاهش داد.

به گزارش ورزش، در پایان بازی هفته گذشته بارسلونا و رئال سوسیداد، جوردی آلبا یکی از کاپیتان های بارسا در مصاحبه با خبرنگاران از پخش شایعات در مورد خودش ابراز گلایه کرد. آلبا که در دو بازی بارسا برابر یووه و سوسیداد از سوی دسته ای از هواداران هو شده بود، گفت که با باشگاه برای کاهش دستمزد، نهایت همکاری را داشته و مدتی است که هیچ تماسی از سوی مسئولان باشگاه با وی برای کاهش دستمزد گرفته نشده است. او همچنین تاکید کرد که خوان لاپورتا در نشست خبری خود، حقایق را خواهد گفت.

آلبا مثل پیکه؛ فداکاری یک کاپیتان دیگر برای بارسا

لاپورتا اما در کنفرانس خود به آلبا و دیگر کاپیتان های بارسا طعنه زد که برعکس پیکه، در مذاکرات کاهش دستمزد همکاری لازم را نداشته اند و در این راه تاخیر کرده اند.

امروز اعلام شد که پس از چندین جلسه مذاکره، بالاخره جوردی آلبا نیز از دستمزد خود را کاسته تا به این ترتیب بارسلونا بتواند به سقف بودجه دستمزد تعیین شده توسط لالیگا نزدیک تر شود و بتواند نام سرخیو آگوئرو را نیز به ثبت برساند. پیکه نیمی از دستمزدش را کاهش داده بود و احتمالا آلبا نیز همین میزان از دستمزد خود را کسر کرده است.

بارسا در تلاش است تا بتواند سرخیو بوسکتس و سرجی روبرتو دو کاپیتان دیگر باشگاه را نیز به کاهش دستمزد متقاعد کند و در این صورت شاید راه برای حتی خرید یک مهاجم جدید نیز باز شود.

آلبا مثل پیکه؛ فداکاری یک کاپیتان دیگر برای بارسا

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋