سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

در کشور ما حسود زیاد هست

اظهار نظر عجب جرارد پیکه؛ در کشور ما حسود زیاد هست!؛ جرارد پیکه اعتقاد دارد در اسپانیا آدم حسود زیاد است و خیلی‌ها منتظر ناکامی بازیکن‌ها یا تیمی مثل بارسلونا هستند.

در کشور ما حسود زیاد هست

جرارد پیکه مدافع بارسلونا در مورد مسائل مختلفی از جمله لیونل مسی، شکست سنگین مقابل بایرن‌مونیخ و مصدومیتش صحبت کرده است.

او ابتدا در مورد مسی گفت: «نمی‌دانم چرا این حرف‌هاست اما چیزی که من می‌بینم و احساس می‌کنم، این است که مسی با ما خوشحال است و ما هم خوشحالیم که او با ماست. برای من لئو مسی بهترین بازیکن تاریخ است. من هیچ‌ وقت بازیکنی مثل او ندیدم.»

پیکه در مورد شکست سنگین برابر بایرن‌مونیخ نیز صحبت کرد و چنین گفت: «در آن دیدار اشتباهات فراوانی داشتیم و به خوبی هم درس گرفتیم. شکستی که باعث شد حالا قدر تک‌تک جام‌ها را به خوبی بدانیم. بسیار دردناک بود ولی زندگی همین است. سیلی‌ای خوردیم که سرهای ما ۲۰ بار چرخید. این باخت‌ها تا مدتی روی همه چیزتان تأثیر منفی می‌گذارد. این فاجعه برای همه عمر با بارسا خواهد ماند. در اسپانیا حسود هم زیاد است و منتظر ناکامی‌تان هستند تا ویران‌تان کنند.»

او در مورد مصدومیت و نگرش خودش صحبت کرد و گفت: «وقتی مصدوم شدم انتظار داشتم دیرتر به میادین برگردم اما اکنون می‌توانم چند ساعت بدوم و حرکات چرخشی انجام دهم و اوضاع دارد خوب پیش می‌رود. همیشه ‌فرد مثبتی هستم. امروز یکی از بهترین چیزهایی که داریم حضور بازیکنانی چون ریکی پوچ، فاتی، پدری و آرائوخو است که در نبود بازیکنان بزرگ فرصت پیدا کرده‌اند و خودشان را ثابت کرده‌اند.»

منبع: خبرورزشی

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋