دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

به شایستگی باشد، توپ طلا به جورجینیو می رسد

فابیو کاپلو:؛ به شایستگی باشد، توپ طلا به جورجینیو می‌رسد؛ سرمربی مشهور ایتالیایی معتقد است جورجینیوی همه شایستگی های لازم برای توپ طلا را دارد.

به شایستگی باشد، توپ طلا به جورجینیو می‌رسد

به گزارش ورزش، تابستان برای ایتالیایی ها رویایی بوده و پس از قهرمانی فوتبال ایتالیا در یورو 2020، این کشور در المپیک نیز فوق العاده خوش درخشید و صاحب مدال طلای دوی 100 متر و نیز پرش ارتفاع شد که در تاریخ ایتالیا سابقه نداشت.

به شایستگی باشد، توپ طلا به جورجینیو می‌رسد

فابیو کاپلو سرمربی مشهور ایتالیایی در این مورد گفت:« هرگز تا این اندازه به ایتالیایی بودنم افتخار نکرده بودم. اول در فوتبال قهرمان شدیم و سپس در المپیک مدال های طلای خوبی گرفتیم. در فینال یورو و در ومبلی حاضر بودم و بسیار هیجان زده شدم و بارها از خوشحالی فریاد کشیدم. واقعا روزهای خاطره انگیزی بود.»

به شایستگی باشد، توپ طلا به جورجینیو می‌رسد

شانس بالای مسی برای توپ طلای 2021:« اگر قرار به لحاظ کردن شایستگی عمومی باشد، توپ طلا باید به جورجینیو برسد و نه بازیکنی دیگر. او با ایتالیا فاتح یورو 2020 شد و با چلسی توانست لیگ قهرمانان و سوپرکاپ اروپا را فتح کند. جورجینیو همراه دوناروما بهترین بازیکن ایتالیا بود.»

به شایستگی باشد، توپ طلا به جورجینیو می‌رسد

مسی در پی اس جی:« پس از بحران پاندمی کرونا، حالا ثروتمندترین باشگاه های دنیا مالکانی عرب یا روس دارند. مسی ترجیح داد راهی پی اس جی شود و پاریس حالا کعبه جدید است. خوشبختانه با بایرن مونیخ همچنان فوتبال خردمندان باقی مانده و هرچند ناگلزمان شروع خوبی نداشته ولی ایده های جدید او در تیم نمود دارد.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋