دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خیلی از پیولی یاد گرفتم؛ زلاتان فوق العاده است

خیلی از پیولی یاد گرفتم؛ زلاتان فوق العاده است

براهیم دیاز:؛ خیلی از پیولی یاد گرفتم؛ زلاتان فوق العاده است؛ براهیم دیاز در مصاحبه ای تمجید ویژه ای از استفانو پیولی و زلاتان ابراهیموویچ انجام داد.

به گزارش ورزش، براهیم دیاز بعد از یک دوره حضور قرضی در میلان، چندی پیش به رئال مادرید بازگشت اما نهایتاً با توافق دو باشگاه مشخص شد که این وینگر جوان می تواند فصل آینده را نیز در ترکیب روسونری به میدان برود.

خیلی از پیولی یاد گرفتم؛ زلاتان فوق العاده است

براهیم دیاز حالا مصاحبه ای با گاتزتا دلو اسپرت انجام داده است. او گفت: "درست است که لالیگا و سری آ متفاوت هستند اما توپ زبان ندارد و این زمین است که صحبت می کند. در سری آ بازیکنان بسیار با استعدادی وجود دارند. پیولی به ما چیزهای زیادی آموخت. او عنصر اساسی بود که ما را از هر نظر بهبود بخشید و بالغ کرد."

براهیم درباره زلاتان: " او مشاوره های مفیدی می دهد و تجربه زیادی دارد. هر بار که بازی می کند، تفاوت ایجاد می کند. زلاتان یک عنصر انگیزه دهنده است و من روش مشاوره او را بسیار دوست دارم.  شخصیت او باعث می شود بهترین عملکرد خود را ارائه دهید. او واقعاً دوست دارد کار کند و دوست دارد هم تیمی هایش این کار را به طور کامل انجام دهند. من این را یک جنبه مثبت می دانم."

خیلی از پیولی یاد گرفتم؛ زلاتان فوق العاده است

براهیم درباره اولیویه ژیرو: "او بازیکنی فوق العاده و با کیفیت عالی است و وقتی در محوطه جریمه حضور دارد گل می زند. او همچنین شخص بسیار خوبی است. ما خوشحالیم که او را در کنار خود داریم و گل های زیادی خواهد زد. "

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋