دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رهپیما: جواب آن حرکت خوب را از خدا گرفتم

تقدیر از بازیکن با اخلاق در فینال جام حذفی؛ رهپیما: جواب آن حرکت خوب را از خدا گرفتم؛ حتما ویدئوی حرکت جوانمردانه بازیکن شهرداری فومن را در بازی با آرتام تبریز از سری مسابقات لیگ 3 را در فضای مجازی دیده اید.

رهپیما: جواب آن حرکت خوب را از خدا گرفتم

به گزارش ورزش، در حالی که شهرداری فومن، آرتام تبریز را پرس کرده بود تا صاحب توپ و موقعیت شود توپ توسط یکی از مدافعان تیم آرتام به عقب پاس می شود و سجاد رهپیما هم با حمله به سمت بازیکن صاحب توپ؛ توپ ربایی و به سمت دروازه تیم حریف حرکت می کند و در موقعیت تک به تک قرار می گیرد اما پیش از زدن ضربه متوجه می شود او در شرایطی توپ را از بازیکن حریف مال خود کرده که آن بازیکن به شدت مصدوم شده بود و به همین دلیل توپ را رها کرد و این جاست که سجاد به جای گل زدن تصمیم می گیرد توپ را در اختیار تیم حریف قرار دهد. این حرکت از آن جهت ارزشمند بود که گل سجاد می توانست مانع از شکست شهرداری فومن در این دیدار شود و از همه مهمتر شهرداری فومن و آرتام تبریز دو تیم مدعی در مسیر صعود به لیگ 2 هستند. به همین بهانه سازمان لیگ قصد دارد امشب و در بازی نهایی جام حذفی از سجاد تقدیر کند.

سجاد در خصوص این حرکت خود می گوید: در دقیقه 5 بازی ما از حریف گل دریافت کردیم و عقب افتادیم. در دقیقه 10 موقعیتی بر روی پرس بازیکنان آرتام بدست آوردم اما وقتی توپ را در اختیار گرفتم و به سمت دروازه حریف پیش رفتم متوجه شدم که بازیکن حریف از ناحیه پا دچار مصدومیت و درد شدید شد که در آن لحظه از صمیم قلب برای بازیکن حریف ناراحت شدم و احساس کردم اگر این موقعیت را تبدیل به گل کنم این گل هیچ ارزشی برای ما نخواهد داشت. با خودم گفتم اگر قرار است بازی را ببریم باید به گونه دیگر و با تلاش خودمان به گل برسیم تا اینکه بخواهیم به صورت ناجوانمردانه توپ را از پای بازیکنی که مصدوم شده و احساس درد می کند و شاید رباط پاره کرده است بدزدم و گل به ثمر برسانم. این اصلا در ذات من نیست. من در زندگیم همیشه بچه صاف و سالمی بودم و هیچ وقت دوست نداشتم در قبال کسی بداخلاقی کرده و به کسی ضربه ای وارد کنم. این حرکت را از صمیم قلبم انجام دادم. فوتبال روزی تمام می شود اما این رفاقت ‌ها و حرکات جوانمردانه‌ است که زنده و در خاطره ها می ماند. از مردم کشور عزیزم نهایت تشکر را دارم که این باخت را برای من تبدیل به برد کردند. درست است نتیجه بازی را در زمین واگذار کردیم اما برنده واقعی تیم فومن بود.

رهپیما: جواب آن حرکت خوب را از خدا گرفتم

سجاد در خصوص اینکه این حرکت جوانمردانه او موجب ناراحتی هم تیمی هایش نشد چرا که تیم شهرداری فومن یک موقعیت خوب را در مسیر صعود به لیگ 2 از دست داد؛ گفت: اتفاقا پس از این حرکتی که انجام دادم مورد تشویق و حمایت سرمربی و بازیکنان تیم قرار گرفتم و به روحیه و انگیزه مضاعفی دادند. تماشاگران و حاضران در ورزشگاه هم یک دقیقه ایستادند و من را تشویق کردند. علاوه بر اینها هواداران و تماشاگران فومنی هم از من بابت رفتار و حرکت جوانمردانه‌ام تشکر کردند و اعتقاد داشتند که این حرکت باعث افتخار نام شهرستان فومن و استان گیلان شد. بعد از بازی برابر آرتام تبریز برای صعود ناامید شدیم ولی با برتری برابر بعثت کرمانشاه که به نوعی در آن بازی در حالی که یک بر صفر از حریف عقب بودیم اما کامبک زدیم و برنده شدیم به ادامه راه و برای صعود امیدوارتر شدیم.

بازیکن شهرداری فومن در پایان گفت: در دیدار برابر بنیامین ورزش بازیکنان و کادرفنی برای برد هم قسم شدیم و اعتقاد داشتیم احتمالا خدا به خاطر آن حرکتی که از روی دلم و از صمیم قلبم در دیدار برابر آرتام انجام دادم جبران خواهد کرد و اتفاق خوبی برایمان رقم خواهد زد. در دقیقه 70 بازی هم خودم از خدا خواستم که جواب آن حرکتی که در دیدار برابر آرتام را انجام دادم در این بازی بدهد. شاید باور نکنید ولی پس از 10 دقیقه انگیزه‌ام برای گلزنی زیاد شدم و توانستم گل برتری تیم را به ثمر برسانم. اینکه این شانس را داریم با برد در برابر نفت ایرانیان و در صورت امتیاز از دست دادن آرتام به مرحله پلی آف صعود کنیم از طرف خدا ایجاد شده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋