دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هفتمین فینال متوالی بسکتبال زنان آمریکا

در متن و حاشیه المپیک؛ هفتمین فینال متوالی بسکتبال زنان آمریکا؛ تیم بسکتبال زنان آمریکا برای هفتمین دوره متوالی، به فینال رقابت های المپیک راه پیدا کرد.

هفتمین فینال متوالی بسکتبال زنان آمریکا

به گزارش ورزش، در یکی از دیدارهای حساس مرحله نیمه نهایی بسکتبال بانوان المپیک، تیم های ملی آمریکا و صربستان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 79 بر 59 به سود آمریکا به پایان رسید و آنها برای کسب مدال طلا، راهی دیدار فینال شدند.


این هفتمین حضور متوالی تیم ملی بسکتبال بانوان آمریکا در فینال المپیک است. آنها پس از کسب مدال برنز در المپیک 1996 آتالانتا، در 54 بازی متوالی در رقابت های المپیک به پیروزی دست یافته و رنگ شکست را ندیده اند.


تیم بسکتبال بانوان آمریکا در المپیک های 1996، 2000، 2004، 2008، 2012 و 2016 موفق شدند مدال طلا را به خود اختصاص دهند و حال برای هفتمین بار راهی دیدار فینال شده اند. آنها همچنین در دو المپیک 1984 و 1988 نیز قهرمان شده اند و تنها در المپیک 1996 دستشان از رسیدن به مقام قهرمانی کوتاه ماند.


بریتنی گرینر (ستاره تیم فینیکس مرکوری در WNBA) تیم آمریکا را با 15 امتیاز و 12 ریباند به سمت پیروزی هدایت کرد. آمریکایی ها منتظر برنده دیدار ژاپن و فرانسه هستند که امروز به مصاف هم می روند.


در صورتی که تیم بسکتبال بانوان آمریکا موفق به کسب عنوان قهرمانی شود، سو برد 40 ساله و همچنین دیانا تاوراسی 39 ساله دو بازیکن تیم سیاتل به نخستین ورزشکارانی تبدیل می شوند که در یک ورزش تیمی در تاریخ المپیک، موفق به کسب 5 مدال طلا شده اند. این دو بازیکن از المپیک 2004 آتن تاکنون عضو تیم ملی بسکتبال آمریکا هستند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋