دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جعفری: دلم برای لباس نارنجی تنگ می شود

جعفری: دلم برای لباس نارنجی تنگ می‌شود

سقوط تیم مقصران زیادی ندارد!؛ جعفری: دلم برای لباس نارنجی تنگ می‌شود؛ مهاجم سایپا اعلام کرد فصل آینده برای تیم دیگری به میدان خواهد رفت.

به گزارش ورزش، رضا جعفری درباره شکست سایپا مقابل تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر اظهار کرد: تیم ما چیزی برای از دست دادن نداشت و برای برد به زمین رفته بود، اما متاسفانه در شروع بازی با گل تراکتور شوکه شدیم و با توجه به استرسی که برای نتایج همزمان و سقوط وجود داشت، نتوانستیم آن عملکرد مدنظرمان را داشته باشیم و خیلی مفت بازی را باختیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم مصمم بودیم نتیجه را جبران کنیم ولی شرایط آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت و بیشتر از مسائل فنی، موضوع روحی روانی و تساوی ذوب در نیمه اول به بچه‌ها استرس داد. قسمت این بود که چنین اتفاقی رقم بخورد و نمی‌توان صحبت زیادی درباره این مسابقه داشت.

مهاجم جوان سایپا در خصوص عوامل سقوط این تیم از لیگ برتر ابراز کرد: من بیش از پنج سال برای سایپا بازی کردم و همه شرایط این باشگاه را می‌دانم. به شخصه معتقدم سقوط تیم مقصران زیادی ندارد و با کمی بررسی می‌توان این چند نفر را شناخت! من صحبتی در این باره نمی‌کنم ولی امیدوارم وجدان آن آدم‌ها راحت باشد.

جعفری درباره ماندن یا رفتن از سایپا گفت: من از رده جوانان همراه سایپا بودم و بالا و پایین‌های این تیم را دیده‌ام و واقعا ناراحت هستم که تیم سقوط کرد. قراردادم با باشگاه سایپا تمام شده و فکر می‌کنم دیگر همراه این تیم نباشم؛دلم برای پیراهن نارنجی تنگ می‌شود، اما امیدوارم خیلی زودتر از آنچه همه فکر می‌کنند به لیگ برتر برگردد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋