دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

از آلگری یاد می گیرم؛ فاتح اسکودتو می شویم

کولوسفسکی:؛ از آلگری یاد می‌گیرم؛ فاتح اسکودتو می‌شویم؛ بال سوئدی یوونتوس معتقد است که اسکودتو را به تورین باز می گردانند و می گوید تحت هدایت ماسیمیلیانو آلگری، هر روز چیزهای جدیدی یاد می گیرد.

از آلگری یاد می‌گیرم؛ فاتح اسکودتو می‌شویم

به گزارش ورزش،، دژان کولوسفسکی ملی پوش سوئدی یوونتوس شب گذشته در مسابقه دوستانه و تدارکاتی این تیم که با پیروزی دو بر یک بانوی پیر مقابل مونزا به پایان رسید، گلزنی کرد و از شروع مثبت و خوبی که در شروع کار با بیانکونری داشت، ابراز خوشحالی کرد.

از آلگری یاد می‌گیرم؛ فاتح اسکودتو می‌شویم

کولوسفسکی در پایان این دیدار تدارکاتی به رسانه های ایتالیایی گفت:« شروع بسیار خوب در ابتدای هر فصل، بسیار مهم است. ما سخت کار کردیم و انجام اولین بازی دوستانه به این شکل آسان نیست. ما برنده شدیم و این مهم بود.»

کار زیر نظر آلگری:« من چیزهای زیادی از آلگری یاد می گیرم که مهم ترین آن ها، درباره مسائل دفاعی تیم است و به کمک سرمربی جدید، در حال پیشرفت هستم. هر روز چیز جدیدی یاد می گیرم. اوضاع در سال گذشته، آن طور که ما می خواستیم پیش نرفت؛ هر چند که ما دو جام کسب کردیم. امسال می خواهیم قهرمانی لیگ سری آ را کسب کنیم و برای این کار تلاش می کنیم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋