دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جعفری: با گل من جشن می گیریم

آن روزهای تلخ را فراموش کردیم؛ جعفری: با گل من جشن می‌گیریم؛ مهاجم سایپا می‌گوید انگیزه زیادی برای گلزنی برابر تراکتور دارد و امیدوار است در لیگ برتر بمانند.

جعفری: با گل من جشن می‌گیریم

به گزارش ورزش، رضا جعفری درباره پیروزی اخیر سایپا مقابل آلومینیوم اظهار کرد: تغییرات مثبتی که در تیم ما اتفاق افتاد، موجب شد تا روحیه بازیکنان هم کاملا متفاوت از قبل و بهتر شود و بچه‌ها با شرایط بهتری برابر گل‌گهر و آلومینیوم قرار بگیرند که خدا را شکر بازی قبلی با سه امتیاز برای ما همراه بود.

او ادامه داد: خدا را شکر از آن روزهای بحرانی عبور کردیم و تمام بازیکنان تیم آماده هستند تا یک نتیجه و کار بزرگ در هفته آخر داشته باشیم و به لطف خدا در لیگ برتر بمانیم. امید و انگیزه زیادی داریم و همدل هستیم تا مثل دیدار با آلومینیوم در بازی مقابل تراکتور هم سه امتیاز را بگیریم.

مهاجم سایپا درباره بازگشت او و سه بازیکن دیگر تیمش پس از جدایی فراز کمالوند عنوان کرد: اتفاقاتی که در آن مقطع برای سایپا افتاد و صحبت‌هایی که انجام شد، در تاریخ باشگاه بی‌سابقه بود و حرف‌های جالبی زده نشد، اما تک تک بازیکنان آن شرایط را فراموش کردیم و الان در بهترین وضعیت روحی هستیم که ان‌شاالله همراه با بقا در لیگ برتر باشد.

جعفری در خصوص دیدار مقابل تراکتور ابراز کرد: تراکتور تقریبا شانس سهمیه آسیایی را ا دست داده ولی آنها همیشه در زمین خودشان نمایش خوبی داشتند ولی تیم ما هم دست و پا بسته نیست و به تبریز می‌رود تا کار بزرگی رقم بزند و نتیجه بگیرد. شخصا انگیزه زیادی برای این بازی دارم و می‌خواهم گلزنی کنم و با گل من در لیگ برتر بمانیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋