دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بررسی نتایج لیگ 2؛ شاید پلی آف به تعویق بیافتد

مسئول لیگ 2: نتایج شبهه بر انگیز بود؛ بررسی نتایج لیگ 2؛ شاید پلی آف به تعویق بیافتد؛ نتایجی که در هفته پایانی لیگ 2 در گروه ب رقم خورد کمی عجیب بود. به خصوص از سوی سه تیمی که برای صعود به مرحله پلی آف تلاش می کردند.

بررسی نتایج لیگ 2؛ شاید پلی آف به تعویق بیافتد

به گزارش ورزش، در بازی های انجام شده شهرداری ماهشهر در خانه پاس همدان 6 گل زد؛ شاهین بندرعامری با نتیجه 6-1 از سد میلاد مهر تهران گذشت و شهید قندی یزد با نتیجه 10-1 از سد تیم سردار بوکان گذشت و از بین این سه تیم که با هم هم امتیاز بودند در نهایت تیم شهید قندی یزد با مربیگری رضا حسن زاده به مرحله پلی آف صعود کرد و باید در این مرحله با تیم ویستا توربین بازی کند که برنده این دیدار به عنوان سومین تیم راهی لیگ یک می شود. پیش از این تیم شهرداری همدان و مس شهر بابک به لیگ یک صعود کرده اند. 

مهرداد شفیعی راد، رییس برگزاری بازی های لیگ یک دو در خصوص این نتایج می گوید: اعدادی در نتایج دیدارها ثبت شد که فارغ از اینکه در این نتایج مشکل وجود داشته یا نداشته باشد شبهه برانگیز بود و در شرایط عادی هر انسانی را به فکر فرو می برد. نتایج بدست آمده قطعا نیاز به بررسی دارد منتهی بررسی های ما نه نشانگر این خواهد بود که خدایی نکرده اتفاقی افتاده و نه نشانگر این خواهد بود که اتفاقی نیفتاده است. به هر حال سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از کنار این قضایا نمی تواند به راحتی عبور کند. ما در این خصوص پیش داوری نمی کنیم که خدایی نکرده اتفاقی افتاده اما همانطور که گفتم نیاز به بررسی دارد و با توجه به اینکه قبل از برگزاری مسابقات هفته پایانی مکاتباتی را با باشگاه ها انجام داده و از آنها درخواست کرده بودیم که در هفته های پایانی دقت لازم در این زمینه را داشته باشند توقع داریم انشا الله اتفاقات خاصی نیفتاده باشد. در این بین یک سری اقداماتی نیز انجام شده است و روز مسابقات نیز نمایندگانی از سازمان لیگ، نماینده ویژه، نمایندگان کمیته انضباطی و اخلاق و نماینده ای از حراست فدراسیون در ورزشگاه ها حضور داشتند که گزارشات آنها به ما واصل شده و از سوی دیگر مسابقات فیملبرداری شده و فیلم آن تهیه شده همه این مستندات روز شنبه (امروز) جهت بررسی های لازم به مراجع ذیصلاح ارجاع داده خواهد شد تا دوستان در آنجا شرایط را بررسی کرده و نظرشان را اعلام کنند که ما هم بر اساس اعلام نظر آنها کارمان را ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که در چنین شرایطی آیا بازی پلی آف در زمان تعیین شده از سوی سازمان لیگ برگزار خواهد شد یا نه؟  از لحاظ زمان بندی هایی که قبلا انجام داده ایم تاریخ مرحله پلی آف مشخص است. طبق برنامه ریزی هایی که از قبل انجام داده ایم قرار است بعداز ظهر یکشنبه یا دوشنبه هفته جاری جلسه هماهنگی برای تعیین زمان قرعه کشی و تاریخ برگزاری مرحله پلی آف و فینال را برگزار کنیم اما با توجه به شرایط خاصی که در مسابقات هفته پایانی رخ داده این احتمال وجود دارد که برگزاری مرحله پلی آف منوط به تعیین و تکلیف و اعلام نظر مراجع ذیصلاح باشد در هر صورت ما تابع نظرات مراجع ذیصلاح هستیم. با مدارکی  که به کمیته های انضباطی و اخلاق ارسال خواهیم کرد اگر تشخیص کمیته های مذکور این باشد که جهت بررسی های لازم نیاز به توقف در روند برگزاری مسابقات وجود داشته باشد ابتدا صبر می کنیم تا این بررسی ها صورت گیرد و بعد روند کاری‌مان را پیش خواهیم برد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋