دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اعتراف غیرمنتظره کیه لینی: بازیکن انگلیس را نفرین کردم

اعتراف غیرمنتظره کیه لینی: بازیکن انگلیس را نفرین کردم

داستان عجیب تیم کاربوس بیلاردو؛ اعتراف غیرمنتظره کیه لینی: بازیکن انگلیس را نفرین کردم!؛ جورجیو کیه لینی فاش کرد هنگام پنالتی بوکایو ساکو، هافبک جوان تیم ملی انگلیس او را نفرین کرده است.

به گزارش ورزش، تیم ملی ایتالیا پس از پایان 120 دقیقه با نتیجه 1-1 در فینال یورو 2020، انگلیس را در ضربات پنالتی و در استادیوم ومبلی با نتیجه 3-2 شکست داد. پس از اینکه ضربه پنالتی جورجینیو توسط جوردن پیکفورد دفع شد، بوکایو ساکا این فرصت را داشت که بازی را به تساوی بکشاند، اما جیانلوئیجی دوناروما ضربه این بازیکن جوان و 19 ساله را کرد و در نهایت آتزوری به عنوان قهرمانی دست یافت.

 

اما تصاویر نشان می دهد جورجیو کیه لینی درست قبل از پنالتی نهایی ساکا عبارتی را فریاد زده و از واژه "کریکوچو" استفاده کرده است. به نظر می رسد کیه لینی این کلمه را از هم تیمی آرژانتینی خود به پائولو دیبالا آموخته است. اولین بار این نفرینی است از سوی کارلوس بیلاردو، سرمربی افسانه ای آرژانتین استفاده شده و در ادامه در آرژانتین باب شده است.

 

اعتراف غیرمنتظره کیه لینی: بازیکن انگلیس را نفرین کردم

 

در واقع ماجرا از این قرار است که کارلوس بیلاردو در سال 1982 و زمانیکه هدایت تیم استودیانتس را بر عهده داشت، متوجه شد هواداری به نام کریکوچو همیشه هنگام آسیب دیدن بازیکنان تیمش در تمرینات حضور دارد.

 

بنابراین بیلاردو او تصمیم گرفت تا با فرستادن این هوادار به تماشای تمرینات تیم های رقیب، کاری کند بازیکنان رقبا مصدوم شوند و اینگونه به تیمش کند. جالب اینجاست این حربه نتیجه داد و استودیانتس در آن فصل عنوان قهرمانی را نیز به دست آورد.

 

نکته باورنکردنی اینجاست که استودیانتس در طول آن فصل فقط یک بار و در مقابل بوکاجونیورز مغلوب شده بود، زیرا این هوادار فرصت نکرده بود تمرینات بوکا را از نزدیک تماشا کند. حالا جورجیو کیه لینی این شایعه را با ارسال یک پیام ویدیویی به خبرنگار ESPN در آرژانتین تایید کرد و گفت: "سلام کریستین، من همه چیز را تایید می کنم، کریکوچو."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋