سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

تعویق یک ساله یورو 2020

تعویق یک ساله یورو 2020

ویروس کرونا قوی‌تر از آن بود که به برگزاری رقابت‌های یورو 2020 خللی وارد نکند.

سرانجام اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در جلسه ویژه خودش رسما اعلام کرد به خاطر تعطیلی لیگ‌های اروپایی بابت شیوع ویروس کرونا، رقابت‌های یورو 2020 به جهت منظم شدن لیگ‌های ناتمام به یک سال بعد موکول شد.  به این ترتیب یورو 2020 در تابستان سال 2021 انجام خواهد شد.

یوع گسترده ویروس کرونا در قاره اروپا باعث به تعویق افتادن بیشتر لیگ‌های معتبر اروپایی یا برگزاری بازی‌ها پشت‌ درهای بسته شده است. با این شرایط بعید به نظر می‌رسد لیگ‌های باشگاهی در کشورهای اروپایی در زمان از پیش تعیین‌شده به پایان برسد و طبیعتا  مسابقات یورو 2020 هم نمی‌تواند طبق تاریخ از پیش مشخص شده یعنی 12 ژوئن (23 خرداد 99) در رم آغاز شود.

سناریوهایی هم در این بین مطرح شد که یکی از آنها به تعویق افتادن یک ساله مسابقات یورو 2020 و برگزاری آن در تابستان آینده و دیگری برگزاری این مسابقات در ماه پایانی سال جاری میلادی (ماه دسامبر) بود. 

اتحادیه فوتبال اروپا  امرز در چهار کنفرانس ویدئویی مجزا به ریاست الکساندر چفرین، رئیس یوفا با نمایندگان 250 باشگاه اروپایی، نمایندگان 32 لیگ اروپایی، نمایندگان 55 اتحادیه عضو یوفا و اعضای کمیته اجرایی یوفا  پس از بحث و تبادل‌نظر و در خصوص شرایط به وجود آمده در نتیجه شیوع ویروس کرونا، تصمیم‌گیری نهایی را انجام داد.

سایت انگلیسی «اتلتیک» اما با انتشار خبری اختصاصی مدعی شد، یوفا برای به تعویق انداختن یک ساله مسابقات یورو 2020 از باشگاه‌های عضو اتحادیه فوتبال اروپا درخواست غرامت 275 میلیون پوندی خواهد کرد.

این در واقع مبلغی است که یوفا تخمین می‌زند هزینه به تعویق انداختن یکساله مسابقات و برگزاری آن در ماه ژوئن 2021 خواهد بود.

منبع: سایت نود

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋