vahidrahmati377

vahidrahmati377

برخی از راهنمایی هایی که می تواند به شما در تجارت فارکس کمک کند

تجارت در بازار فارکس یک استراتژی سرمایه گذاری است که در حال افزایش است. اگر وسوسه شده اید که وارد بازار شوید، مطمئن شوید که ابتدا خود را در مورد اصول اولیه آموزش داده اید. بسیاری از معامله گران تازه کار در نهایت به دام های معمولی می افتند. بنابراین، از ایده های این مقاله برای جلوگیری از آنها استفاده کنید.

هنگام ورود به بازار فارکس، مهم است که نوع حساب مناسب را انتخاب کنید. کارگزاران فارکس حساب‌هایی را ارائه می‌کنند که برای انواع معامله‌گران، از تازه‌کارها گرفته تا حرفه‌ای‌های کامل، طراحی شده است. نسبت اهرم و ریسک های مرتبط با حساب های مختلف، مناسب بودن آن ها را برای معامله گران خاص تعیین می کند. گرفتن حساب مناسب برای اطمینان از تجربه سودآور فارکس حیاتی است.

بیشتر بدانید:

با این توصیه یاد بگیرید که چگونه بازده تجارت فارکس خود را به حداکثر برسانید

هرگز معاملات خود را بر اساس احساسات خود قرار ندهید. احساسات شدیدی که در حین معامله گری وحشی می شوند، مانند وحشت، عصبانیت یا هیجان، می توانند باعث شوند تصمیمات ضعیفی بگیرید. مسلماً احساسات با همه چیز در زندگی ارتباط کمی دارند و تجارت نیز از این قاعده مستثنی نیست. فقط اجازه ندهید آنها در مرکز توجه قرار گیرند و باعث شوند فراموش کنید که در درازمدت چه تلاشی برای انجام آن دارید.

 

برای کمک به تعیین روند معاملات فارکس، بازارهای دیگر را تماشا کنید. به عنوان مثال، قیمت کالاها می تواند یک شاخص عالی برای قدرت یا ضعف اقتصاد یک کشور باشد. اگر قیمت کالاها در حال کاهش است، احتمالاً زمان خوبی برای فروش آن ارز است. اگر قیمت کالاها در حال افزایش است، زمان خوبی برای خرید به آن ارز است، همه چیزهای دیگر برابر هستند.

تجارت در بازار فارکس می تواند بسیار پیچیده باشد، فقط به این دلیل که بسیار آشفته است و افراد در بازار بسیار متنوع هستند و اهداف متفاوتی دارند. یک نکته برای عبور از این، این است که با ارزی که قبلاً درک کرده اید، بمانید. این به شما این امکان را می دهد که خیلی گیج نشوید و زمان زیادی را برای سر در آوردن چیزها صرف نکنید.

اطمینان حاصل کنید که از استفاده از روبات های فارکس خودداری کنید. اگرچه می تواند سود زیادی برای فروشندگان ایجاد کند، اما سود کمی برای خریداران دارد. وقتی فکر می کنید چه چیزی را مبادله کنید، می توانید به تنهایی تصمیمات عاقلانه بگیرید.

یک نکته خوب برای معاملات فارکس این است که از نیت خود آگاه باشید. اگر تصمیم به تبدیل شدن به یک معامله گر فارکس دارید به این دلیل است که شدیداً به پول نیاز دارید، پس به دلایل اشتباه در آن هستید. داشتن علاقه واقعی به تجارت چیزی است که یک معامله گر فارکس خوب را می سازد.

هنگام معامله به بازارهای زیادی نروید. برای بسیاری از معامله گران، این می تواند سردرگمی و عصبانیت زیادی ایجاد کند. اگر فقط از جفت ارزهای اصلی استفاده می کنید، به احتمال زیاد موفق خواهید شد و این باعث می شود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

هزاران استراتژی فارکس وجود دارد که بسیاری از آنها می توانند بسیار موفق باشند. به استراتژی ای که کار کردن با آن برای شما سخت است، پایبند نباشید. اگر استراتژی شما غیرطبیعی باشد، نمی توانید در بازارهای فارکس واقعا موفق باشید. به بررسی استراتژی‌های بالقوه ادامه دهید تا زمانی که حداقل یکی را پیدا کنید که برای شما راحت باشد.

یکی از بهترین راه هایی که سرمایه گذاران فارکس می توانند از زیان سود جلوگیری کنند، استفاده از ویژگی توقف ضرر است. دریابید که توقف ضرر چگونه عمل می کند و چگونه می تواند از گم شدن حساب شما جلوگیری کند. اساساً، این ویژگی حساب شما را طوری تنظیم می کند که در صورت شروع به ضرر کردن بیش از حد، معامله متوقف شود. از آنجایی که اکثر معامله‌گران از نرم‌افزار خودکار استفاده می‌کنند، توقف ضرر ضروری است.

شما باید از معامله با ارز خارجی که درک نمی کنید اجتناب کنید. شما باید تجارت را با واحد پول کشور خود شروع کنید و شاید زمانی که احساس راحتی کردید به چند ارز دیگر گسترش دهید. این بدان معنی است که شما باید ارزش چندین ارز را به صورت روزانه پیگیری کنید.

گاهی اوقات هنگام معامله در بازار ارز، اجازه می دهیم احساسات ما بهترین را از ما بگیرد. احساساتی مانند هیجان، ترس، وحشت، و طمع می توانند بدترین دشمن معامله گران باشند. هنگام معامله در بازار، با مبالغ کم شروع کنید، منطق و دلیل را به کار بگیرید و برای کاهش ریسک در بازار خونسرد باشید.

در مورد استراتژی که قرار است استفاده کنید تصمیم بگیرید. شما می توانید استراتژی های مختلف را از بسیاری از برنامه های آموزشی موجود بیاموزید. هنگامی که بتوانید حداقل سه ماه را در یک نسخه نمایشی با موفقیت پشت سر بگذارید، آماده حرکت به بازار پول واقعی هستید.

پیگیری روند بازار یک چیز است، اما باید به روند خرید و فروش از دیگر معامله گران نیز توجه کنید. درک آنها از بازار بر تصمیمات آنها و همچنین بر ارزش یک ارز تأثیر می گذارد. یک ارز ممکن است ارزش بالایی داشته باشد تنها به این دلیل که تقاضای زیادی برای آن وجود دارد.

بدانید که هیچ کس در فارکس بزرگتر از کل بازار نیست. چالش در معاملات فارکس مشاهده و معامله با روند فعالیت بازار است، نه تلاش برای ایجاد بازار. سوار شدن بر موجی از فعالیت های بازار با معاملات منطقی و مناسب، بسیار سودمندتر از ضربه زدن به موجی از فعالیت های بازار است که در جهت اشتباه است.

یک استراتژی معاملاتی ساده و مستحکم بر اساس بازار و عقل سلیم داشته باشید. طرح‌های معاملاتی بسیار پیچیده و درک آن‌ها با استفاده از فرمول‌های پیچیده حتی می‌تواند شما را گیج کند، زمانی که با تغییر بازار نیاز به تصمیم‌گیری سریع دارید. آن را ساده نگه دارید و تجربه تجارت شما از نظر مالی سودمند خواهد بود.

برای دستیابی به سود در بازار فارکس، لازم نیست از هر فرمول و ابزاری که در دسترس است استفاده کنید. بر روی عمل قیمت واقعی که شاخص ها را تولید می کند تمرکز کنید. نمودارهای بیش از حد شاخص، درک حرکت بازار را دشوارتر می کند و می تواند پیشرفت شما را به عنوان یک معامله گر کند کند.

مطمئن شوید که فقط در حد توان خود تجارت کنید. اگر توانایی باخت را ندارید، مطمئناً نمی توانید برنده شوید. باخت یک رویداد طبیعی در بازار معاملات است و مطمئناً در یک مقطع زمانی ضرر خواهید کرد. فقط با پولی که می توانید از دست بدهید معامله کنید تا از ویرانی مالی جلوگیری کنید.

تا به حال باید درک خوبی از مفاهیم اساسی تجارت موفق فارکس کسب کرده باشید. اگر این ایده ها را در ذهن داشته باشید و به آنها اجازه دهید تجارت شما را راهنمایی کنند، نتایج عالی خواهید دید. فقط چیزهایی را که یاد گرفته اید به خاطر بسپارید و بهترین بازده سرمایه خود را خواهید داشت.

برای آشنایی با 6 نکته که باید قبل از معامله در فارکس در نظر بگیرید کلیک کنید:

https://www.motilaloswal.com/blog-details/6-things-to-consider-before-trading-in-forex/20123

vahidrahmati377
vahidrahmati377

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋