vahidrahmati377

vahidrahmati377

این نکات فارکس می تواند برای شما درآمد کسب کند

بسیاری از مردم در حال تلاش برای تجارت ارز خارجی هستند که به عنوان فارکس نیز شناخته می شود. پتانسیل بسیار زیادی برای به دست آوردن پول زیاد وجود دارد، اما باید اطلاعات درست را بدانید. از نکات عالی در این مقاله برای کسب اطلاعات در مورد یادگیری تجارت فارکس استفاده کنید.

از هرگونه محصول، خدمات یا استراتژی که در تضمین موفقیت فارکس بیش از حد متغیر است اجتناب کنید. تنها راه برای کسب سود در بازار فارکس، شناخت کامل خود بازار و سرمایه گذاری جدی در آن است. فروشندگانی که تسلط فوری و بدون تلاش در معاملات فارکس را ارائه می دهند، کلاهبرداران هستند. آنها به جای تجارت سودآور از معامله گران ساده لوح سوء استفاده می کنند.

اگر می‌خواهید یک معامله‌گر موفق فارکس باشید، باید یک حس خوب صبر داشته باشید. سود در معاملات فارکس از معاملات بیشتر به دست نمی آید، بلکه از انجام معاملات موفق به دست می آید. بهترین معاملات هر ساعت یا حتی هر روز در دسترس نیستند. ممکن است مجبور شوید برای مدتی قبل از خروج ارز، آن را نگه دارید.

بیشتر بدانید:

مراحل اساسی برای موفقیت در معاملات فارکس

به یاد داشته باشید که هیچ رازی برای تبدیل شدن به یک معامله گر موفق فارکس وجود ندارد. کسب درآمد در معاملات فارکس به تحقیق، کار سخت و کمی شانس بستگی دارد. هیچ کارگزار یا کتاب الکترونیکی وجود ندارد که تمام اسرار شکست یک شبه بازار فارکس را در اختیار شما قرار دهد، بنابراین به این سیستم ها خرید نکنید.

 

وقتی بازار فارکس آهسته و آرام است، معامله در بازار فارکس را به خود زحمت ندهید. وقت خود را تلف خواهید کرد. هرچه بازار فارکس فعال تر باشد، حجم و جابجایی ارز بالاتر خواهد بود. بازار فعال بهترین زمان برای کسب سود است.

هرگز یک موقعیت معاملاتی فارکس را مجبور نکنید فقط به این دلیل که احساس می کنید به اندازه کافی معاملات انجام نداده اید. اگر سیگنال خرید یا فروش واضحی وجود ندارد، این کار را انجام ندهید. اگر از روی کسالت به موقعیتی بپرید، احتمال از دست دادن پولتان بسیار بیشتر از این است که به برنامه خود پایبند باشید.

یک نکته خوب برای معاملات فارکس این است که از نیت خود آگاه باشید. اگر تصمیم به تبدیل شدن به یک معامله گر فارکس دارید به این دلیل است که شدیداً به پول نیاز دارید، پس به دلایل اشتباه در آن هستید. داشتن علاقه واقعی به تجارت چیزی است که یک معامله گر فارکس خوب را می سازد.

پس از مدتی که با فارکس معامله کردید، غرایز خوبی در مورد جفت ارزهای خاص پیدا خواهید کرد و وسوسه خواهید شد که از برنامه خود برای انجام یک حرکت بزرگ دور شوید. با این حال، هرگز نباید از استراتژی کلی خود دور شوید. غریزه درونی شما ممکن است فریاد بزند که حرکت کنید، اما از دست دادن خارج از برنامه شما می تواند به سرعت گلوله برفی را در حالی که تلاش می کنید ضرر را جبران کنید.

برای آشنایی بیشتر با فارکس اینجا کلیک کنید!

یکی از مهمترین چیزهایی که برای موفقیت در تجارت ارز باید داشته باشید، تامین مالی مناسب است. داشتن پول کافی برای زنده ماندن در اوج و فرودهای بازار فارکس مهم است. در ابتدا، شما باید بتوانید بدانید که مایلید چقدر پول سرمایه گذاری کنید.

به هر عامل بالقوه ای که می تواند بر ارزهای فارکس تأثیر منفی یا مثبت بگذارد توجه کنید. اگر می‌خواهید جلوتر از منحنی بازار ارز باشید، باید به داده‌های اقتصادی، اخبار، تصمیم‌های مختلف سیاسی و سایر رویدادهای سیاسی در سراسر جهان نگاه کنید.

یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود سرمایه‌گذاری در بازار فارکس، یادگیری از اشتباهات خود است. یکی از ابزارهای کم رتبه برای این کار، دفتر خاطرات شماست. یادداشت روزانه چیزهایی که آموخته اید و مهمتر از آن اشتباهاتی که مرتکب شده اید، می تواند استراتژی شما را بسیار بهبود بخشد. حداقل، باید فهرستی را به عنوان مرجع اشتباهاتی که در گذشته مرتکب شده اید و در آینده باید از آنها اجتناب کنید، حفظ کنید.

معاملات خود را فقط با یک استراتژی معاملاتی فارکس که به خودتان ثابت کرده اید انجام دهید. بسیاری از انجمن های فارکس، معامله گرانی دارند که استراتژی های خود را ارائه می دهند. اگرچه ممکن است پرش به بازار با یکی از این استراتژی‌های "تثبیت شده" آسان به نظر برسد، اما تنها راهبردهای "اثبات شده" که باید از آنها استفاده کنید، آنهایی هستند که نتایج خوبی را به طور مداوم در حساب آزمایشی شما به دست آورده‌اند.

در ابتدا از مشاوره یک کارگزار باتجربه استفاده کنید، اما همچنین باید هر آنچه را که می توانید یاد بگیرید و فلسفه تجارت خود را شکل دهید. تکیه بیش از حد به شخص دیگری شما را بیش از حد به دیگران وابسته می کند و می تواند رشد شما را به عنوان یک معامله گر متوقف کند. مهم این است که یاد بگیرید چگونه به تنهایی بایستید.

برای موفقیت در بازار ارز، محدودیت هایی را اعمال کنید که بتواند به مدیریت ریسک کمک کند. دستورالعمل‌هایی باید وجود داشته باشد که به شما بگوید در صورت از دست دادن پول، چه زمانی باید متوقف شوید. مهم است که احساسات خود را تحت کنترل داشته باشید و در هنگام معامله، تکان دهنده نباشید. این محدودیت ها به ایجاد ثبات کمک می کند.

بسیاری از "محصولات روغن مار" وجود دارند که اینترنت را آلوده می کنند که ادعا می کنند به شما کمک می کنند تا خیلی سریع از طریق بازار فارکس درآمد زیادی کسب کنید. گرفتار این طرح های بازاریابی نشوید. اگر این چیزها واقعا جواب می داد، بازاریاب ها محصولات را نمی فروختند، در عوض از طریق بازار فارکس ثروتمند می شدند.

هر معامله ای که می خواهید انجام دهید باید تجزیه و تحلیل شود و باید بدانید که چه ریسکی دارد و چه پاداشی از این معامله خواهد داشت. اگر آن اطلاعات را ندارید، معامله را انجام نمی دهید. معامله گران فارکس که بر اساس حس یا احساسات معامله می کنند، معامله گرانی هستند که دوام زیادی ندارند.

مقاوم باش. اگر از تجارتی به معامله دیگر بپرید، نه تنها هیچ درآمدی کسب نمی کنید، بلکه به عنوان یک جامپر نیز شناخته می شوید. یک جامپر در معاملات فردی بی حوصله است که معمولاً بدون هیچ سودی بازار را ترک می کند، زیرا نمی تواند یا نمی خواهد با سیستم صبور باشد.

همانطور که در ابتدای این مقاله نشان داده شد، یک فرصت بزرگ برای موفقیت برای معامله گران فارکس وجود دارد. در حین یادگیری، به تمام اطلاعات قابل اعتمادی نیاز دارید که می توانید برای جلوگیری از هر گونه مشکلی به دست آورید. از توصیه های این مقاله استفاده کنید تا زمانی که در حال یادگیری هستید از دردسر دور شوید.

برای اینکه بدانید چگونه در معاملات فارکس کسب درآمد کنیم کلیک کنید:

https://www.benzinga.com/money/how-to-make-money-on-forex-trading

 
 

 

 

vahidrahmati377
vahidrahmati377

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋