Cooling Tower

Cooling Tower

tst -coolingtower.ir/
توسط ۱ نفر دنبال می شود

شرکت کویل سازی dx

 

 

شرکت کویل سازی DX طراح و تولید کننده انواع کوئل در سراسر کشور با رعایت استانداردهای ملی می‌باشد این شرکت تمامی محصولات خود را با ضمانت و گارانتی ارائه می‌دهد. کویل dx همان سیستم تهویه مطبوع انبساط مستقیم بوده که بر طبق تراز سیکل تراکمی عمل می‌کند. فعالیت کوئل DX به هر دو روش گرمایشی و سرمایشی است و از آنجا که انبساط مستقیم دارد در دستگاه‌هایی مانند فن کویل و هواساز استفاده می‌شود. یعنی مبرد بدون واسطه عمل سرمایش و گرمایش را عهده‌دار می‌باشد. شرکت کوئل سازی DX همواره سابقه درخشانی در ساخت کویل dx داشته و توانسته رضایت مشتریان را نسبت به محصولات خود به طور کامل جلب نماید.

سیم پیچ‌های DX

سیم پیچ‌های dx با انبساط مستقیم در سیستم‌های مختلف خنک کننده هوا و رطوبت زدایی HV AC کاربرد گسترده‌ای دارند. همچنین این سیم‌های DX خنک کننده‌ای ایده آل برای واحدهای VRV یا تجهیزات خنک کن dx هستند. مفتخریم که به مشتریان خود با طراحی کاملا استاندارد و سفارشی سیم پیچ اوپراتور dx را جهت کنترل کننده‌های هوا و سیستم‌های ساخته شده ارائه دهیم. تولید سیم پیچ‌های شرکت کویل سازی dx با بهترین مواد اولیه، مدار مناسب سیم پیچ و فاصله باله مناسب برای تامین نیازهای درست برای مبرد می‌باشد. این کوئل‌ها از متریال مس، نیکل، آلومینیوم و فولاد ضد زنگ و رسوب ساخته می‌شود همراه با ضمانت تا عملکرد بی‌نظیری را به متقاضیان ارائه دهد.

نحوه عملکرد و کاربرد کویل‌های dx

کویل‌های dx یا همان کوئل انبساط مستقیم که نوعی مبدل حرارتی است در هواسازها، پنل درونی کولر گازی اسپیلت، انواع برج‌های خنک کننده کندانسور و .... به کار برده می‌شود. به نحوی که کاملا مستقیم درون لوله‌ها تبخیر و منبسط شده تا در ادامه بتواند هوای اطراف را خنک و رطوبت را دور کند. در واقع سیستم‌های مجهز به کوئل DX هوا به واسطه مبرد در حال عبور از لوله‌های کویل سرمایشی پره‌دار خنک شده و موجب عملکرد بهتر دستگاه می‌شود. شما می‌توانید برای پاسخ سوالات خود و همچنین قیمت محصولات شرکت کوئل سازی dx با کارشناسان و مهندسان ما تماس برقرار نمایید.

مبدل‌های حرارتی

مبدل‌های حرارتی یکی از مهمترین قطعات در تجهیزات برای استفاده در دستگاه‌های صنعتی هستند. چرا که صتایع شیمیایی همیشه احتیاج به کنترل دمای مایعات دارند. مبدل حرارتی وسیله‌ای است که برای انتقال موثر انرژی از یک سیال به سیالی دیگر کاربرد دارد. مبدل‌های حرارتی مدل‌های متفاوتی دارند که کویلdx (کوئل انبساط مستقیم) یکی از انواع آنها بوده که توسط شرکت کویل سازی DX طراحی و ارائه می‌گردد. می‌توانید با مراجعه به سایت اصلی اطلاعات بیشتری را در مورد محصولات تولیدی این شرکت به دست آورید.

مزایای کویل DX

1 تنها توسط یک سیستم اسپیلت مرکزی گرمایش و سرمایش را تامین می‌کند

2 نسبت به دیگر مبدل‌های حرارتی، اتلاف انرژی کمتری  را دارا می‌باشد

3 - هزینه‌ی نگهداری و و عملیاتی آن پایین است و مونتاژی آسان دارد

4 سروصدای آن کم بوده و عمر طولانی دارد

5 در لوله مبرد موجب اتلاف انرژی نمیگردد

6 - در کویل هواساز مانع یخ زدگی می‌شود

7 رطوبت نسبی را به خوبی هدایت می‌کند

 

Cooling Tower
Cooling Tower tst -coolingtower.ir/

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋