dx coil

dx coil

آشنایی با سازنده انواع کویل DX

کویل dx  چیست

برای آشنایی با کویل dx باید با نحوه عملکرد انواع کویل dx چگونگی گرمایش و سرمایش آنها، نحوه تبادل حاررت مبدل های پوسته لوله dx آشنا شوید. کویل های dx از جمله تجهیزاتی هستند که در تهویه مطبوع برای تهویه و تبرید مثل فن مبدل‌ها استفاده می‌شوند. کویل آب گرم مانند یک سیستم مرکزی یکنواخت، وظیفه کنترل فرایند گرمایش و سرمایش ساختمان را به عهده دارد. از مبدل‌های سرمایش به طور کل در سیستم‌هایی که لازم است دما کنترل و کاهش تبرید انجام شود استفاده می‌گردد. از شیوه‌های بالا بردن بازده این نوع مبدل، توزیع آب روی آن است تا به کارکرد دستگاه کمک کند.

 بیشتر تجهیزاتی که برای سرمایش از جریان‌های اجباری هوا بهره می‌گیرند از یک بخش کویل تشکیل شده که در آن‌ها سک یا چند دستگاه به طور مجوعه قرار گرفته است، و در تهویه مطبوع خودکفا، هوارسان ها و سیستم‌های که در محل مونتاژ می‌شوند استفاده می‌گردد. شرکت کویل dx مرکز فروش کویل آب گرم با کیفیت ترین تجهیزات را  جهت تامین نیازهای شما در تاسیسات ساختمان گردآوری کرده است.

کاربرد کویل dx در سرمایش و گرمایش

به عنوان سرد کننده آب چاه و آب هایی با درجه بالا برای کاهش بار تبرید، همچنین جذب حرارت از دستگاهای شیمیایی و متورهای حرارتی استفاده می‌شود. مبدل‌های سرد کن آب که حرارت محسوس را از دستگاهای جذب شیمیایی رطوبت دفع می‌کند، در سرمایش محسوس نیز از لوله حرارتی برای سیستم‌های کمکی تهویه مطبوع مقدماتی هوا استفاده می‌گردد. در بیشتر مبدل‌های سرمایشی، محسوس و رطوبت گیری همزمان انجام می‌گردد و وسایلی برای تمیز کردن هوا موجود است تا دستگاه در مقابل زیاد شدن و جمع شدن گردو غبار محافظت کند. شرکت کویل سازی دی ایکس تولید کننده انواع مبدل های پوسته لوله جهت کاربردهای سرمایشی و گرمایشی می‌باشد.

سرمایش و رطوب گیری اصول عملکرد مخصوص به خودشان را دارند اما می‌توان سطح خارجی مبدل سرمایشی را بواسطه آب یا جذب کننده نم دار کرد تا به تمیز شدن هوا، جذب بو و جلوگیری از یخ زدگی کمک کند. کویل dx گرمایشی و سرمایشی را می‌توان با توزیع آب به شیوه‌ی تبخیری خنک یا گرم کرد تا راندمان و ظرفیت بهبود یابد. در تهویه مطبوع جهت تامین راحتی و آسایش، بهره‌گیری از کویل‌های سرمایش با سطوح گسترده پره دار عملی تر خواهد بود.

سرمایش و گرمایش در فن کویل

برای تامین گرما در تابستان یا فصل‌های سرد و گردآوری سرما از فن کویل بهره می‌گیرند که از فن، مبدل گرمایشی و سرمایشی، فیلتر هوا و تجهیزات دیگر تشکیل شده است. یک دستگاه مرکزی واحد یکپارچه می‌باشد که خرید آن بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و انواع متفاوتی دارد که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم. می‌توان این سیستم را یک دستگاه تهویه مطبوع دانست که فضای زیادی را نیز اشغال نمی‌کند، و در طول زمان با بازده عالی وظیفه خود را که فرایند تهویه است را انجام می‌دهد.

ویژگی آن ماندگاری و مستحکم بودن تمامی اجزا بوده که این تجهیزات از مرغوبترین مواد اولیه تولید شده‌اند. قطعات پلاستیکی مقاوم می‌باشند و آلیاژهای فلزی که در طراحی قطعات مختلف به کار رفته کیفیت بالایی دارند. به طور کل دستگاه‌های فن کویل دارای وزن سبک تری هستند و در زمان کار بدون آلودگی صوتی و لرزش، عملیات تهویه را با اتصال به مینی چیلر انجام می‌دهند. جهت دستیابی به اطلاعات بیشتر در خصوص انواع مبدل حرارتی برودتی می‌توانید با کارشناسان شرکت کویل سازی تماس حاصل نمایید.

شیوه کار فن مبدل  dxسرمایش و گرمایش

قطعات مکنده و دمنده درون دستگاه قرار دارند، لوله‌های آب سرد و گرم به سیستم وصل شده‌اند و از یک طرف به مجرای اصلی آب ساختمان متصل می‌شوند. تجهیزات مکنده وظیفه هدایت هوا به داخل فن کویل را دارند و بعد از عملیات تهویه و جابه‌جایی حرارت، هوای خروجی به تجهیزات دمنده منتقل می‌گردد. طبق این‌که کدام یک از حالت سرمایش یا گرمایش در این دستگاه استفاده شده، هوای گرم یا سرد به فضا منتقل می‌گردد.  شرکت کویل سازی سازنده انواع فن مبدلهای سرمایش و گرمایش می‌باشد.

پارامترهای مهم هنگام خرید فن کویل dx

  • در خرید این دستگاه به ظرفیت تهویه که طبق متر مکعب در ساعت است توجه کنید.
  • موقعیت و شرایط نصب فن کویل بسیار حائز اهمیت می‌باشد.
  • با توجه به موقعیت نصب فن مبدل‌ها، از انواع طرح ها با توجه به معماری ساختمان میتوانید بهره بگیرید.
  • نصب قطعات فن کویل به آسانی انجام می‌گیرد همچنین هزینه‌های زیادی ندارد.
  • در نهایت فن کویل dx گرمایشی و سرمایشی را از مراکز معتبر که خدمات پشتیبانی و گارانتی محصول را ارائه می‌دهند خریداری کنید.
  • شرکت کویل dx سازنده انواع مبدلهای پوسته لوله می‌باشد.
dx coil
dx coil

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋