Cooling Tower

Cooling Tower

tst -coolingtower.ir/
توسط ۱ نفر دنبال می شود

شرکت کولینگ تاور 02126145899

شرکت کولینگ تاور طراح و تولید کننده انواع کولینگ تاور در ظرفیت‌های مختلف با متریال فایبرگلاس و قطعات آن مانند: پکینگ، نازل، اسپرینکلر و دیگر تجهیزات می‌باشد. ما به عنوان یک شرکت بزرگ تولید کننده کولینگ تاور مفتخریم که انگشت خود را بر روی جدیدترین و به روزترین نوآوری‌ها در کولینگ تاور گذاشته‌ایم. این تجهیزات همواره از لحاظ ایمنی، کارایی و طول عمر مفید مورد تقاضای مشتریان گرامی بوده است. سبد محصولات ما انواع این دستگاه‌ها را اعم از مخروطی، مدور، مدارباز، هیبریدی، سلولی، مداربسته، مکعبی و... با توجه به شرلیط محیطی عرضه می‌کند. کولینگ تاورها در پالایشگاه، کارخانه، ساختمان و تهویه مطبوع به جهت خنک کردن آب در گردش استفاده می‌شوند. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر و محاسبه کردن ظرفیت کولینگ تاور مد نظر خود با مهندسین شرکت کولینگ تاور تماس برقرار نمایید.

نحوه عمل کولینگ تاور

همان طور که می‌دانید امروزه از کولینگ تاور جهت خنک نمودن آب استفاده می‌شود. به همین علت در انتخاب یک کولینگ تاور باید دقت بسیاری به خرج داد تا در راندمان کاری آن خللی وارد نشود و به طرز صحیحی عمل نماید. کولینگ تاورها دمای آب را به وسیله عملیات تبخیر سطحی کاهش داده و خنکی را به همراه دارند. در واقع در داخل این دستگاه هوای رطوبت دار با سیال گرم برخورد کرده و انتقال انرژی و جرم از آب و هوا انجام می‌گردد. نحوه عمل یک کولینگ تاور باید با توجه به شرایط محیطی باشد مثلا اگر منطقه گرم و خشک باشد از کولینگ تاورهای مدار بسته که مصرف آب کمتری دارد استفاده می‌شود. شرکت کولینگ تاور سابقه درخشانی در ساخت کولینگ تاورها با توجه به شرایط منطقه‌ای دارد برای مطالعه در مورد هر نوع دستگاه به سایت اصلی مراجعه نمایید.

الکتروموتور کولینگ تاور

یکی از قطعات مهم در یک کولینگ تاور الکتروموتور می‌باشد که می‌تواند از مدل‌های موتوژن تبریز، پنتاکس ایتالیا، زیمنس و... باشد. که معمولا بیشتر از الکتروموتورهای زیمنس آلمان در ساخت یک کولینگ تاور استفاده می‌شود. هر چند قیمت آن بالاتر از دیگر موتورها بوده اما طول عمر و عملکرد خیلی بهتری دارد و عایق بندی آن مناسب و استاندارد است. شرکت کولینگ تاور نمایندگی عرضه انواع الکتروموتورهای زیمنس در کل کشور همراه با ضمانت 18 ماهه می‌باشد. نحوه عمل یک موتور در کولینگ تاور به این صورت بوده که پروانه را با تبدیل انرژی الکتریکی به دورانی، به حرکت در می‌آورد. موتور زیمنس به شکل فلنچ دار و عمودی به جهت جلوگیری از لرزش نصب می‌گردد.

پکینگ‌های سازنده

پکینگ‌ها یا همان سطوح خنک کننده مقاطع انتقال و جابجایی حرارت در کولینگ تاور می‌باشند. به این صورت که بستری را برای حرکت حرارت از آب به هوا فراهم می‌‌نماید. پکینگ مدیا در دو مدل فیلمی و اسپلش با توجه به نوع و ظرفیت کولینگ تاور ساخته می‌شود. پکینگ‌ها به دلیل تبخیر مداوم در معرض رسوب و گرفتگی قرار دارند به همین علت باید متریالی انتخاب شود که این معظل را کمتر کند و به حداقل رساند. همچنین سطوح خنک کننده یا پرکن‌ها باید به طور مداوم مورد بررسی و سرویس قرار بگیرند شرکت کولینگ تاور ما کارشناس فنی و ماهری را در این زمینه دارا می‌باشد.

قیمت کولینگ تاور

شرایط کنونی بازار به نحوی بوده که قیمت یک کولینگ تاور نرخ ثابتی نداره و همواره نوسانات خود را دارد. همچنین پارامترهای گوناگونی همانند متریال کولینگ تاور و جنس قطعه‌های انتخابی در آن تاثیرگذار است. مثلا اگر الکتروموتور زیمنس باشد قیمت آن با الکتروموتور موتوژن متفاوت است. در انتها هزینه نهایی یک کولینگ تاور مجوعه قیمت ساخت اجزای سازنده آن می‌باشد.  برای اطلاع از قیمت‌های قطعات شرکت کولینگ تاور با کارشناسان ما تماس بگیرید هواره به صورت آنلاین و 24 ساعته پاسخگو سوالات و راهنما شما هستند

Cooling Tower
Cooling Tower tst -coolingtower.ir/

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋