timivar788

timivar788

10 لپ تاپ برتر برای استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون

پایتون می خواهد که لپ تاپ ها عمر باتری طولانی تر، هارد دیسک قدرتمند، پردازنده های سریع تر و VRAM عالی داشته باشند. بدون شک پایتون یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی در سراسر جهان است. این زبان در طیف گسترده ای از سیستم عامل ها و سیستم عامل ها استفاده می شود.

نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که هر لپ تاپ قادر به ارائه آنچه نیاز دارد نیست. پایتون از لپ‌تاپ‌ها می‌خواهد که عمر باتری طولانی‌تر، هارد دیسک قدرتمند، پردازنده‌های سریع‌تر و VRAM عالی داشته باشند. در این یادداشت، اجازه دهید نگاهی به 10 لپ تاپ برتر برای استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون بیندازیم.

 

LG Gram 17 (2021)

 

این لپ تاپ شیک، سبک و قوی یکی از بهترین سری لپ تاپ های برنامه نویسی موجود در بازار است. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش بزرگی است که به شما کمک می کند تا فایل های خود را مدیریت کنید. علاوه بر این، می توانید هر یک از بهترین ویرایشگرهای کد مانند Atom، Notepad++، Sublime Text، QED و غیره و بهترین تنظیمات را با گرافیک بالا راه اندازی کنید.

 

مایکروسافت سرفیس بوک 2

 

 

Microsoft Surface Book 2 یکی دیگر از گزینه های عالی برای برنامه نویسان است. نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که یک گزینه 15 اینچی با اجزای قوی تر وجود دارد. تعداد کمی از بسیاری از مشخصات قابل توجه شامل ذخیره سازی: 256 گیگابایت، CPU: Intel Core i5 - i7، گرافیک: Intel HD Graphics 620 - Nvidia GeForce GTX 1050، Sense Display با صفحه نمایش لمسی، RAM: 8GB - 16GB، صفحه نمایش: 13.5 اینچ 0x3، 2000 پیکسل، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت PCIe SSD و غیره.

 

Dell Inspiron 14 5000

 

 

Dell Inspiron 14 5000 یکی از بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی پایتون است. این دستگاه دارای ویژگی هایی است، از صفحه نمایش با وضوح بالا Full HD، پردازنده چهار هسته ای اینتل تا سریع ترین هارد دیسک SSD. جای تعجب نیست که چرا این لپ تاپ در لیست 10 لپ تاپ برتر برای استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون قرار می گیرد.

 

Acer AspireE15

این لپ تاپ ایسر برای برنامه نویسی پایتون مناسب است. این لپ تاپ با پردازنده Core i5 اینتل با سرعت کلاک 1.6 گیگاهرتز و فضای ذخیره سازی عالی، تمام چیزی است که شما به دنبال آن بوده اید، زیرا توانایی اجرای برنامه نویسی بدون زحمت را دارد.

 

ASUS VivoBook 15.6 اینچی

ایسوس در زمان کوتاهی توانسته است با کامپیوترها و کامپیوترهای واقعا خوبی آشنا شود. ASUS VivoBook 15.6 اینچی یکی از این نمونه ها است. با ویژگی هایی مانند 8 گیگابایت رم، SSD فوق سریع و جدید 512 گیگابایتی و عناصر تکمیلی با کیفیت، می دانید که این لپ تاپ چقدر برای پایتون ایده آل است.

 

Lenovo ThinkPad E15

Lenovo شرکت دیگری است که از ماشین‌های درخشان خود می بالد. تا آنجا که چرا Lenovo ThinkPad E15 برای برنامه نویسی ایده آل است، مشخصات آن به اندازه کافی اثبات می کند که چرا در بین برنامه نویسان ترجیح داده می شود. مشخصات عبارتند از: پردازنده i5 نسل یازدهم، صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD (1080×1920) IPS، 16 گیگابایت رم و یک درایو فوق سریع M.2 SSD با ظرفیت 1 ترابایت.

 

Dell XPS 15

سری XPS Dell با داشتن طیف گسترده ای از بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی توجهات را به خود جلب کرده است. از این سری، Dell XPS 15 با طراحی زیبا عرضه می شود و هر جنبه ای را دارد که ارزش خرید برای برنامه نویسی را داشته باشد. باتری طولانی مدت آن قطعاً ارزش ذکر را دارد.

 

HP Envy 13

HP Envy 13 علاوه بر اینکه یک لپ‌تاپ شیک، شیک و با طراحی ممتاز است، دارای مشخصات فنی عالی است که آن را برای برنامه‌نویسی پایتون ایده‌آل می‌کند. این دستگاه دارای صفحه نمایش 13 اینچی HD، گرافیک 620، گزینه های ذخیره سازی SSD و صفحه کلید و تاچ پد بسیار راحت است.

 

Dell XPS 15 9500

Dell XPS 15 9500 با پردازنده نسل دهم اینتل Core i7، کارت گرافیک NVIDIA GTX 1650 Ti و صفحه نمایش Ultrasharp 4K Ultra HD، 6 گیگابایت رم DDR4 و بسیاری ویژگی های دیگر عرضه می شود. خوب، یک برنامه نویس دیگر چه چیزی می تواند بخواهد؟

 

Google Pixelbook Go

Google Pixelbook Go یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های با رتبه برتر در برنامه‌نویسی پایتون است. نه تنها به شما کمک می کند تا کد را بدون نقص بنویسید، بلکه توانایی اجرای هر یک از برنامه های اندروید را نیز دارد. این گوشی دارای صفحه نمایش 13.3 اینچی با وضوح بالا است.

 

 

 

timivar788
timivar788

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋