hosein2hn2la2

hosein2hn2la2

توسط ۲ نفر دنبال می شود

خرید لپ تاپ ارزان گیمینگ

افراد زیادی در ایران علاقمند به بازی کردن و گیمینگ هستند اما با توجه به قیمت های سرسام آور و نوسانی دلار، لوازم و کنسول های بازی بسیار گران قیمت شده است. یکی از راهکارهایی که می توان با حداقل هزینه، سیستم گیمینگ راه اندازی کرد، لپ تاپ های گیمینگ است. ما در این نوشته قصد داریم شما را در خرید لپ تاپ ارزان گیمینگ راهنمایی کنیم.

راهنما خرید لپ تاپ گیمینگ

برای اینکه بتوانید اقدام به خرید لپ تاپ ارزان گیمینگ کنید، تا بتوانید برای سالیان سال از آن استفاده کنید و از بازی کردن لذت ببرید، باید به نکاتی توجه کنیم. از جمله تجیهزات و مواردی که در زمان خرید لپ تاپ ارزان به آنها دقت کنیم، عبارتند از:

کارت گرافیک

یکی از مهم ترین و اصلی ترین اجزای لپ تاپ های گیمینگ، کارت گرافیک است. به دلیل اینکه کارت گرافیک در لپ تاپ ها قابل تعویض نیست، حتما باید در زمان خرید لپ تاپ ارزان، کارت گرافیک قدرتمندتر را انتخاب کرد.

پردازنده

پردازنده شاید به اندازه کارت گرافیک برای بازی کردن اهمیت نداشته باشد اما برای حداقل‌های آن رعایت شود. از همین رو پردازنده های نسل هشت، Core i5 و Core i7 و  10A حداقل است. پردازنده در لپ تاپ ها مانند کارت گرافیک قابل تغییر نیست.

حافظه

امروزه برای اینکه سرعت لپ تاپ های گیمینگ افزایش پیدا کند، هاردهای ssd، جایگزین هاردهای HDD شده اند. حافظه رم قابلیت ارتقا را دارد.

رم

رم وظیفه نگهداری از اطلاعات در حال پردازش را دارد. رم ها بین 4 تا 32 در بازار هستند که برای گیمینگ و خرید لپ تاپ ارزان گیمینگ، حداقل رم 8 ضروری است.

صفحه نمایش

برای خرید لپ تاپ ارزان گیمینگ و انجام بازی های مختلف، بهتر است صفحه نمایش های با کیفیت FULL HD و رفرش ریت 60 هرتز انتخاب کنید.

hosein2hn2la2
hosein2hn2la2

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋