tahere foroghi

tahere foroghi

جراحی پلاستیک تناسلی: روند بهبودی

 

 

تقریباً به همان اندازه که جراح انتخاب شده و تکنیک استفاده شده اهمیت دارد، مراقبتی است که بیمار در هفته های پس از جراحی پلاستیک تناسلی از خود می کند. در اینجا اطلاعات مستقیمی در مورد آنچه می توانید در بهبود کوتاه مدت و بلندمدت خود انتظار داشته باشید آورده شده است.

بهبودی از لابیاپلاستی / اصلاح کلاهک کلیتورال / هایمنوپلاستی

 

جراح شما بر روی بافت شل و نازک با اندک یا بدون حمایت عضلانی یا فیبری عمل می کند. این برای بافت آسیب زا است و واکنش فوری این است که بافت متورم می شود (گاهی اوقات به طور قابل توجهی) و سیاه و آبی می شود، به خصوص در 4–7 روز اول پس از جراحی. این ناحیه ممکن است 3–4 برابر اندازه آن متورم شود و به طور مثبت افتضاح به نظر برسد، تا جایی که ممکن است به طور جدی نگران شوید و از خود بپرسید: “اوه خدای من! با من چه کردند؟!»

اما قوی دل باش این تورم عمومی، گاهی اوقات در یک طرف بیشتر از طرف دیگر، طبیعی است و در روزهای 5 یا 6 بعد از جراحی به سرعت از بین می رود. همچنین نشت مقدار کمی خون از خطوط برش در 24 ساعت اول پس از جراحی طبیعی است. بدون شکست، هرچه بلافاصله پس از جراحی حرکت بیشتری انجام دهید (پیاده روی، پله ها، فعالیت پا و غیره)، تورم و پتانسیل بیشتری برای بهبودی ضعیف تری خواهید داشت.

علائم خطر شامل خونریزی قابل توجه، تورم قابل توجه در یک ناحیه خاص و باز شدن خطوط بخیه است. جراح شما باید شخصاً این موضوع را با شما در میان بگذارد و در حالت ایده آل دستورالعمل های کتبی پس از عمل را به شما ارائه دهد که شامل فهرست دقیقی از علائم هشدار دهنده است که باید مراقب آنها باشید.

جراح شما باید در دسترس باشد (یا یک جانشین فوراً در دسترس باشد) تا در هر شرایط اضطراری بعد از عمل شرکت کند. این امر به ویژه در صورتی مهم است که برای جراحی خود از محل زندگی خود دور شوید.

بایدها و نبایدها بعد از عمل لابیال / هود / هیمنال چیست؟ در سال‌ها تجربه من، بیمارانی که در هفته‌های پس از جراحی با خود و فرج‌هایشان “خوب” می‌کنند، نتایج بهتری دارند. به هر حال، شما برای این جراحی پول زیادی می پردازید. در مراقبت های بعد از عمل تقلب نکنید

پروتکل عمومی پس از عمل

 

1. درد

 

اکثر بیماران من به من می گویند که کل روند جراحی و بهبودی “آنقدر که فکر می کردند بد نبود.” به استثنای تزریق بی حسی موضعی (که نباید بیش از 20 تا 60 ثانیه در هر طرف طول بکشد و تقریباً بلافاصله بی حسی ایجاد می کند)، در طول خود عمل ناراحتی کمی وجود دارد.

من شخصاً Vicodin™ یا Norco™ را به بیماران خود پس از جراحی ارائه می دهم. بیشتر آنها در طی 3–4 روز اول پس از عمل از چندین مورد استفاده می کنند. بسیاری از بیماران به من می گویند که در بیشتر دوره بهبودی از ایبوپروفن یا ناپروسین استفاده کرده اند.

2. هفته اول

 

ما به شما توصیه می‌کنیم که در هفته اول پس از عمل، عمدتاً در خانه بنشینید. مطمئناً، می توانید از پله ها بالا بروید، اما به آرامی، یکی یکی، و سفرهای بالا و پایین خود را بسیار محدود کنید. می توانید گاه به گاه برای مسافرت با ماشین بروید، اما بدون تعویض چوب، مراقب ورود و خروج باشید و زیاد نروید. بله، می توانید در خانه/آپارتمان خود قدم بزنید، اما آن را محدود نگه دارید.

بهترین وضعیت عمومی برای شما در این زمان، دراز کشیدن است، در صورت امکان پاهای خود را بالا ببرید. لباس زیر نخی گشاد بپوشید. تا حد امکان از “مالیدن/مالیدن، چرخیدن/چرخش” راه رفتن خودداری کنید!

همچنین هنگام بیداری، هر 2 تا 4 ساعت یکبار، منطقه را با یک کیسه یخ نرم به مدت 20 دقیقه یخ بزنید و در یک حمام کم عمق، دوش (بهترین حالت دستی در صورت وجود) یا اسپری نازل انجام دهید. بطری دو بار در روز. به آرامی با یک حوله نرم و/یا سشوار خشک کنید (برای حرارت کم/ضربه زیاد تنظیم کنید).

 

tahere foroghi
tahere foroghi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋