علی روحانی؛ برنامه نویس وب

علی روحانی؛ برنامه نویس وب

هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

اپل واچ بعدی SE ممکن است از بدنه تمام پلاستیکی برای پایین نگه داشتن قیمت استفاده کند

اپل واچ SE بعدی شاید برای کاهش قیمت از بدنه تماماً پلاستیکی استفاده کند

اپل ممکن است برای کاهش هزینه‌ها در اپل واچ SE آتی به یک بدنه تماماً پلاستیکی روی بیاورد.

اپل ظاهراً روی یک اپل واچ SE جدید کار می‌کند که بدنه آن به‌جای آلومینیوم از یک پلاستیک سخت برخوردار است. احتمال دارد با این روش اپل قیمت این ساعت هوشمند را کاهش دهد تا بهتر با دیگر شرکت‌ها مثل سامسونگ رقابت کند.

براساس گزارش «مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، اپل ممکن است برای کاهش هزینه‌ها در اپل واچ SE آتی به یک بدنه تماماً پلاستیکی روی بیاورد. اپل واچ SE فعلی با قیمت 249 دلار به فروش می‌رسد که همچنان حدود 50 دلار بیشتر از ساعت هوشمند ارزان‌قیمت مشابه سامسونگ است. رقیب این ساعت یعنی گلکسی واچ FE حدود 199 دلار قیمت دارد.

اپل واچ SE جدید با بدنه پلاستیکی

قاب پشتی مدل فعلی اپل واچ SE در سال 2022 بازطراحی شد و به مواد پلاستیکی «کامپوزیت نایلون» تغییر کرد. اکنون اگر گزارش جدید درست باشد، کل شاسی اپل واچ SE بعدی پلاستیکی خواهد شد که البته این امر باعث می‌شود کمتر با محیط‌زیست سازگار باشد.

اپل واچ پلاستیکی

پیش‌ازاین نیز اپل در سال 2013 آیفون 5C را با یک قاب پلاستیکی روانه بازار کرده بود، که در واقع نسخه‌ ارزان‌تر آیفون 5 محسوب می‌شد. قاب پلی‌کربنات این گوشی رنگ‌های متنوعی داشت و بااین‌حال این گوشی در آن زمان تاحدودی بحث‌برانگیز بود. زیرا منتقدان استدلال می‌کردند که پوشش پلاستیکی نسبت به روکش فلزی مدل‌های قبلی نوعی پسرفت است و برخی از مصرف‌کنندگان نیز احساس می‌کردند که قیمت آن هنوز به‌عنوان یک گوشی مقرون‌به‌صرفه بالاست.

اکنون اگر اپل بخواهد اپل واچ SE را نیز کاملاً با بدنه پلاستیکی عرضه کند، ممکن است این شرکت با نقدهای مشابهی مواجه شود. از سوی دیگر، مارگ گرمن می‌گوید که اپل واچ سری 10 دارای بدنه نازک‌تر و صفحه‌نمایش کمی بزرگ‌تر خواهد بود، اما نباید منتظر تغییر ظاهری زیادی باشیم. احتمالاً اپل ساعت‌های هوشمند جدید خود را در شهریورماه در کنار سری آیفون 16 معرفی کند.

علی روحانی؛ برنامه نویس وب
علی روحانی؛ برنامه نویس وب هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋