tahere foroghi

tahere foroghi

ماندگاری تزریق فیلر در ناحیه تناسلی


 

میزان بقا بسته به نوع درمان متفاوت است. ژل ها انواع مختلفی دارند که بسته به کشور سازنده، مهارت فردی که فیلر را تزریق می کند و میزان و نحوه مراقبت از بیمار تزریق می شود. ناحیه تزریق شده بین 3 تا 5 سال طول می کشد.برای دریافت مشاوره از بهترین دکتر تزریق ژل به واژن در تهران اینجا کلیک کنید

 

تزریق فیلر/ژل مراقبت قبل از عمل در واژن

  1. اگر از داروهای خاصی استفاده می کنید، حتما قبل از تزریق ژل به پزشک خود اطلاع دهید.
  2. اگر بیماری خاصی دارید، حتما به پزشک خود اطلاع دهید.
  3. تا پنج روز قبل از تزریق ژل آسپرین مصرف نکنید.
  4. اگر عفونت یا زگیل تناسلی دارید، باید قبل از تزریق ژل آنها را درمان کنید.
  5. قبل از تزریق فیلر/ژل حتما آب کافی بنوشید.

 

تزریق فیلر/ژل مراقبت پس از عمل در واژن

  1. داروهای تجویز شده توسط پزشک را به موقع مصرف کنید.
  2. تا یک هفته بعد از تزریق ژل از رابطه جنسی خودداری کنید.
  3. تا یک هفته پس از تزریق ژل، دیگر الکل ننوشید یا سیگار نکشید.
  4. تا 1 ماه از هرگونه ورزش شدید خودداری کنید.
  5. تا 1 هفته از مالش یا دستکاری واژن خودداری کنید.
  6. به مدت 2 روز از دستشویی رفتن خودداری کنید.
  7. از فعالیت هایی که ممکن است شما را به رابطه جنسی تحریک کند، خودداری کنید.

 

مراحل تزریق فیلر/ژل به واژن

قبل از تزریق فیلر، ناحیه آسیب دیده باید تمیز شود و از بی حسی موضعی استفاده شود. بسیاری از ژل ها حاوی لیدوکائین هستند که یک بی حس کننده خفیف است که برای کاهش ناراحتی در حین و بعد از تزریق استفاده می شود. سپس پزشک بسته به مشکل موجود در ناحیه، مقدار دقیق فیلر را به زیر پوست تزریق می کند. بسته به نوع ژل و نواحی تحت درمان، نتایج بلافاصله پس از تزریق ژل مشهود است. برخی افراد تورم و کبودی خفیفی دارند که موقتی است و پس از چند روز برطرف می شود. بلافاصله پس از تزریق می توانید به فعالیت های روزانه خود بازگردید. اما ممکن است پزشک به شما توصیه کند که یک روز مرخصی داشته باشید و فعالیت های شدید انجام ندهید.

 

هزینه تزریق فیلر/ژل به واژن در ایران

هزینه تزریق فیلر/ژل در ناحیه تناسلی زنان به عوامل مختلفی از جمله هزینه کلینیک، حقوق پزشک و پرسنل اتاق عمل، میزان افتادگی واژن و لاغری، نوع فیلر مصرفی و ... بستگی دارد. به زودی.

قیمت تزریق ژل یا فیلر درما در کلینیک های مختلف متفاوت است. هر پزشک همچنین ممکن است هزینه متفاوتی را دریافت کند. به طور کلی این قیمت بر اساس خدمات ارائه شده متفاوت است. و نمی توان قیمت ثابتی برای آن بیان کرد اما می توان گفت عواملی در هزینه تزریق ژل موثر هستند. این عوامل شامل موارد زیر است:

  • نام تجاری فیلر پوستی : بسته به نام تجاری و کشور سازنده فیلر پوستی، قیمت تزریق فیلر متفاوت خواهد بود. تور سلامت نورا به مشتریان این اطمینان را می دهد که تمامی متخصصین پوست و جراحان از بهترین برند پرکننده پوست که استاندارد و مورد تایید FDA و CE است استفاده خواهند کرد و جعبه پرکننده پوست استفاده شده به بیماران تحویل داده خواهد شد.
  • تعداد تزریقات مورد نیاز: مقدار ژل مورد نیاز در افراد مختلف متفاوت است. بنابراین، حتی تزریق در یک منطقه معمولا برای دو نفر هزینه متفاوتی دارد. افرادی که به فیلر بیشتری نیاز دارند طبیعتاً باید هزینه بیشتری بپردازند. و این مقدار ژل بر اساس سرنگ یا سرنگ تعیین می شود. تعداد نواحی از صورت که باید تزریق شود: ممکن است فرد بخواهد یک یا چند ناحیه را شکل دهد، بنابراین هزینه آن متفاوت خواهد بود.
tahere foroghi
tahere foroghi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋